اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آموزش حضوری و غیرحضوری دروس قرآنی در مرکز قرآن و حدیث قم

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای آموزش حضوری و غیرحضوری آموزه‌های قرآنی و معارفی همزمان با آغاز ترم پاییز از عموم علاقه‌مندان ثبت‌نام می‌کند.

آموزش حضوری و غیرحضوری دروس قرآنی در مرکز قرآن و حدیث قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ثبت نام ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث آستان حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با ترم پاییز آغاز شده است.

علاقمندان به آموزش‌های قرآنی و معارفی با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس Qhkarimeh.com می توانند به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی در کلاس‌های ترم پاییز این مرکز ثبت نام کنند.

نشانی https://qhkarimeh.ir/n/D4 برای ثبت‌نام دوره‌های مجازی و نشانی https://qhkarimeh.ir/n/Dp برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری قابل دسترس است و علاقه مندان از سراسر کشور می‌توانند در دوره های پیش‌بینی شده ثبت نام کنند و همچنین ثبت‌نام دوره‌های غیرحضوری، آفلاین و ویدئویی نیز به صورت مستمر انجام می‌شود.

در بخش آموزش‌های حضوری برای نونهالان از 6 تا 8 سال، کودکان از 8 تا 12 سال، نوجوانان از 13 تا 18 سال و جوانان از 18 سال به بالا کلاس‌های متفاوت معارفی و قرآنی و در بخش آموزش‌های غیر حضوری دوره‌های آفلاین، مطالعاتی، آنلاین و حفظ و تثبیت تلفنی برای مخاطبان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/78023 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول