اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قهرمان مسابقات بین المللی ام‌ام‌ای: برای بالا بردن پرچم ایرانِ عزیزمان تلاش می‌کنیم/ ناامنی‌ها فقط به نفع دشمن است نه مردم

قهرمان مسابقات بین المللی ام‌ام‌ای گفت: به عنوان ورزشکار سال‌هاست که برای بالا بردن پرچم ایران عزیزمان تلاش می‌کردیم و با افتخار می گوییم که ایرانی هستیم، این پرچم همیشه برای ما قداست زیادی داشته است.

قهرمان مسابقات بین المللی ام‌ام‌ای: برای بالا بردن پرچم ایرانِ عزیزمان تلاش می‌کنیم/ ناامنی‌ها فقط به نفع دشمن است نه مردم

رامین مظاهری، قهرمان مسابقات بین المللی و نماینده اتحادیه جهانی ام‌ام‌ای و انجمن‌های ام‌ام‌ای در ایران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در رابطه با ناآرامی‌های ایجاد شده در کشور و اهانت برخی به پرچم کشور اظهار کرد: وقتی پرچم ایران توسط اغتشاش‌گران آتش گرفت، انگار که جان من آتش گرفت. ما به عنوان ورزشکار سال‌هاست که برای بالا بردن پرچم ایران عزیزمان تلاش می‌کنیم و با افتخار اعلام می‌کنیم که ایرانی هستیم، این پرچم همیشه برای ما قداست زیادی دارد.

وی گفت: بنده به عنوان یک عضو کوچک جامعه ورزش رزمی، از مردم به خصوص جوانان خواهشمندم که آرامش خود را حفظ کنند و نگذارند دشمن از این موضوع سوءاستفاده کند. ناامنی فقط به نفع دشمن است.

قهرمان مسابقات بین المللی ام‌ام‌ای در رابطه با اقدامات برخی از سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر بیان کرد: برای ایرانیانی که خارج از مرزهای ایران حضور دارند و در کشور به جایی رسیدند و اکنون در حال تحریک جوانان ایران هستند، هیچگونه ارزشی قائل نیستم.

مظاهری ادامه داد: اینکه فردی از خارج از مرزهای ایران آموزش ساخت کوکتل مولوتف را ترویج دهد، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم محکوم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول