اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ماجرای بمب‌گذاری در پرواز تهران-گوانگ‌ژو ماهان ساختگی بود/ هواپیما به سلامت به زمین نشست

مدیرکل روابط عمومی ماهان گفت: در پرواز تهران-گوانگ‌ژو خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب‌گذاری در پرواز، مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشت و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل، پرواز به مسیر خود ادامه داد.

ماجرای بمب‌گذاری در پرواز تهران-گوانگ‌ژو ماهان ساختگی بود/ هواپیما به سلامت به زمین نشست

امیرحسین ذوالانواری، مدیرکل روابط عمومی ماهان، در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در پی انتشار ادعایی در برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر «تهدید به بمب گذاری در پرواز شرکت هواپیمایی ماهان بر فراز هند و درخواست فرود اضطراری»‌ به اطلاع رساند هواپیمای مسافری ایرباس ۳۴۰ این شرکت از مبدأ تهران به مقصد گوانگ‌‌ژو در کشور چین در حرکت بوده است و خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب گذاری در پرواز مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشته و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل پرواز به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: بنظر می رسد طرح چنین گزارشاتی در شرایط کنونی بین المللی و داخلی به‌منظور برهم زدن امنیت و آرامش روانی مطرح شده است.

ذوالانوار اضافه کرد: شرکت هواپیمایی ماهان در راستای اهداف عالیه خود که در درجه اول حفظ امنیت پرواز و همچنین خدمت رسانی مطلوب به مسافران بوده است عزم خود را بیش از پیش جزم کرده است.

مدیرکل روابط عمومی ماهان تأکید کرد: این پرواز ‌در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.

بنابراین گزارش پیش از این رسانه‌های هندی مدعی احتمال‌ بمب‌‌گذاری در یک هواپیمای مسافربری ایرانی به مقصد گوانگ‌ژ‌و چین شده بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول