اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله سعیدی: رایحه معطر خدمت بر مبنای اعتقاد از دولت سیزدهم به مشام می‌رسد

امام جمعه قم گفت: رایحه معطر خدمت بر مبنای اعتقاد از دولت سیزدهم به مشام می رسد که اگر این هدف محقق شود آشوبگران دچار مشکل می شوند و نمی‌خواهند این مولود جدید شکل گیرد.

آیت‌الله سعیدی: رایحه معطر خدمت بر مبنای اعتقاد از دولت سیزدهم به مشام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: ما باید در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) بیعت و عهد خود را با ولی عصر خود تجدید کنیم زیرا تمام مسئولیت های ما ذیل امر ولایت معنا پیدا می کند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی حرف تازه ای برای مردم دارد، گفت: این حرف نو به معنای این نیست که تا کنون این حرف ها نبوده بلکه این حرف ها از گذشته بوده ولی یا عمل نشده، یا بد عمل شده و یا نیمه کاره مانده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه در واقع آنچه را رئیس جمهور امروز انجام می‌دهند در ذیل چیزی است که امامان ما به آن وعده داده اند، افزود: در باب امام زمان (عج) گفته شده که ایشان دین جدیدی می آورند در حالی که ایشان شریعت جدیدی ندارد بلکه همان اسلام را به درستی تبیین، تفسیر و اجرا می کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های دولت آیت الله رئیسی این است که در ذیل ولایت ولی عصر و ولایت فقیه می خواهند آنچه درست اجرا نشده و تحریف شده است را به اجرا درآورند.

سعیدی گفت: در قانون اساسی که در سال اول بعد از پیروزی انقلاب توسط سلایق مختلف نوشته شد موارد زیادی مانند اصل ۴۴، اصل امر به معروف و نهی از منکر نوشته شد که درست اجرا نشده است؛ از جمله قوانینی که درست عمل نشد بحث استاندارد است که مجموعه ای از ضوابط و قواعد جهانی است که در نظام ما جنبه دینی و اعتقادی هم پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ما نباید بگذاریم که معارف دینی ما در کتاب ها بماند، افزود: بسیاری از معارف دینی ما برای اجرایی شدن است و باید در جامعه پیاده شوند و یکی از معارفی که باید اجرایی شود بحث استاندارد است که در نظام ما به عنوان یک عقیده مطرح است.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه ما بعد از ۴۰ سال که از انقلاب گذشته هنوز درگیر برخی از مسائل ابتدایی هستیم درحالی که باید جدی تر وارد عمل شد و نظارت ها را جدی تر کنیم، افزود: بحث استاندارد در کشورهای دیگر به خاطر تبلیغ کالا و نظامشان است ولی ما که به خدا، معاد و قیامت اعتقاد داریم توجه به استاندارد جنبه اعتقادی هم پیدا می کند.

وی با بیان اینکه رایحه معطر خدمت بر مبنای اعتقاد از دولت سیزدهم به مشام می رسد، گفت: اینکه برخی آشوب می کنند می دانند که اگر این اتفاق بیفتد دچار مشکل می شوند و نمی خواهند این مولود جدید شکل بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه خداوند خدمت کردن به بندگانش را دوست دارد از این رو افرادی که به مردم خدمت می کنند را هم دوست دارد، افزود: اعضای دولت باید با هم هماهنگ و همراه باشند و در برابر توطئه ها گام های اساسی بردارند و توجه به استاندارد یکی از این گام ها است.

انتهای پیام/78023/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول