اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استاندار قم: اوقاف با استفاده از رسانه‌ها با مردم سخن بگوید

استاندار قم گفت: اوقاف باید در زمینه اجرای امینانه نیت واقفان، اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌تری را در دستور کار قرار دهد و با استفاده از بستر رسانه‌ها با مردم سخن بگوید تا نظر عمومی جامعه نسبت به وقف تلطیف شود.

استاندار قم: اوقاف با استفاده از رسانه‌ها با مردم سخن بگوید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمدتقی شاهچراغی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسکندری مدیر کل اوقاف استان قم با بیان اینکه وقف، نهاد دینی  ممتازی به شمار می‌رود اظهار کرد: موقوفات در برآوردن نیازهای جامعه اثربخشی بالایی دارند.

وی افزود: اداره کل اوقاف قم در زمینه‌های مختلف مخصوصاً در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های قابل تقدیری داشته که به خصوص در سال جاری و دو سال اخیر در دوران شیوع کرونا چشمگیر بوده است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه اداره کل اوقاف باید اطلاع‌رسانی کامل و دقیقی در مورد همه فعالیت‌های خود داشته باشد عنوان کرد: همگی باید تلاش کنیم تا اعتماد عمومی به نهاد وقف توسعه یابد تا شاهد شکل‌گیری موقوفات جدید در استان باشیم.

وی ادامه داد: اوقاف باید در زمینه اجرای امینانه نیت واقفان، اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌تری را در دستور کار قرار دهد و طریق رسانه‌ها با مردم سخن بگوید تا نظر عمومی جامعه نسبت به وقف تلطیف شود.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول