اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ناآگاهی سلبریتی‌ها برای نظام هزینه‌بردار است/ دشمنان به دنبال سوری‌سازی ایرانند

نایب رئیس حوزه علمیه یزد با بیان این که سوری سازی و لیبی سازی ایران توطئه دشمنان در اغتشاشات اخیر است، گفت:‌ بی تجربگی و ناآگاهی سلبریتی‌ها برای نظام هزینه بردار است.

ناآگاهی سلبریتی‌ها برای نظام هزینه‌بردار است/ دشمنان به دنبال سوری‌سازی ایرانند

آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی یزدی،‌ نایب رئیس حوزه‌های علمیه یزد در خصوص اغتشاشات اخیر به خبرنگار فارس از این استان با بیان این‌که هر نظامی برای توسعه و تعالی پایدار نیازمند آرامش و همراهی همه جانبه است، اظهار کرد:‌ دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همیشه سعی داشته و دارند که با طراحی و اجرای توطئه‌های شوم مختلف آرامش داخلی کشور را گرفته و ملت ایران را درگیر تنش و چالش کنند.

وی افزود:‌ شکی نیست که در نظام سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور نواقصی وجود دارد و بسیاری از آنها ناشی از توطئه‌های شوم دشمنان ایران است که مانع ساماندهی مشکلات شده و  خنثی‌سازی آن نیازمند همکاری و همراهی تمام اقشار جامعه است.

آیت الله مدرسی گفت: اغتشاشات اخیر در حقیقت تحرکات سیاسی دشمنان برای کمرنگ کردن همایش باشکوه اربعین حسینی و مجازاتی برای استقلال خواهی ایران است که از بیرون کشور هدایت و راهبری می شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که سلبریتی‌ها نباید ناآگاهانه در زمینه سیاست و دین اظهار نظر کنند، تصریح کرد:‌بی تجربگی و ناآگاهی سلبریتی‌ها برای نظام هزینه بردار است.

وی افزود: در زمینه عدالت اجتماعی و سیاسی تفاوتی بین ستاره‌ها و مردم وجود ندارد و هرکس  به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران خیانت کرده باشد باید پاسخگو باشد.

آیت الله مدرسی تأکید کرد: ما به هیچ عنوان انگشت اشاره به سلبریتی و یا فرد خاصی نداریم و اگر فراری هستند هم باید پاسخگو باشند.

نایب رئیس حوزه‌های علمیه استان یزد با بیان این‌که امنیت کشور خط قرمز است، خاطرنشان کرد:‌ سلبریتی نباید آب به آسیاب دشمن بریزند و با استکبار همصدا شوند.

وی تجزیه ایران اسلامی و جداکردن کردستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان را مهمترین هدف دشمنان در اغتشاشات اخیر دانست و بیان کرد:‌ سوری سازی و لیبی سازی ایران توطئه استکبار جهانی است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول