اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رسانه‌ها از بزرگ‌نمایی نظرات و رفتارهای سلبریتی‌ها خودداری کنند/ تنها راه حل مشکلات، بیان منطقی آن است

مربی با سابقه فوتبال خراسان شمالی گفت: تنها راه حل رسیدن به خواسته‌ها و مطالبات مردم، بیان منطقی آنها از روش‌های درست است و ایجاد اغتشاش راه رسیدن به خواسته‌ها و مطالبات نیست.

رسانه‌ها از بزرگ‌نمایی نظرات و رفتارهای سلبریتی‌ها خودداری کنند/ تنها راه حل مشکلات، بیان منطقی آن است

ایمان اشراقی، مربی با سابقه فوتبال خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، ضمن انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در بزرگ جلوه دادن برخی سلبریتی‌ها، اظهار کرد: سلبریتی‌ها هم مانند یک انسان عادی نظر دارند و دلیلی ندارد که نظر آنها همیشه درست باشد، چرا که آنها در همه زمینه‌ها تخصص ندارند.

وی گفت: تنها راه رسیدن به خواسته‌ها و مطالبات مردم، بیان منطقی آنها از روش‌های درست است و ایجاد اغتشاش راه رسیدن به خواسته‌ها و مطالبات مردمی نیست.

مربی با سابقه فوتبال خراسان شمالی، هدف دشمن از ایجاد اغتشاشات را چند قطبی کردن جامعه دانست و افزود: دشمن می‌خواهد از طریق ایجاد چند قطبی مردم را مقابل یکدیگر قرار دهد تا بتواند از طریق ایجاد ناامنی در ایران به هدف‌های واهی خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اغتشاش و برهم زن نظم عمومی جامعه هیچ نتیجه مثبتی نخواهد داشت، بیان کرد: راه حل بیان خواسته‌ها و مطالبات، تنها بیان منطقی آنها از روش های درست است.

اشراقی  با بیان اینکه در این اغتشاشات ما اصل هیچ نوع اعتراضی را ندیده‌ایم، گفت: افرادی که در اغتشاشات حضور پیدا کرده‌اند از همان روز اول اعتراضات روی به بر هم زدن نظم و آرامش، آتش زدن مغازه‌ها، بانک ها ،پرچم و آمبولانس آوردند و اصلا اعتراضی را مطرح نکردند و فقط با هدف ایجاد اغتشاش در اجتماع‌های اعتراضی حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: ما قبول داریم که مردم مشکلاتی دارند که باید از طرف مسئولین پیگیری و رسیدگی شود ولی راه بیان خواسته ها و مشکلات ایجاد اغتشاش نیست.

اشراقی با اشاره به نقش مهم ایران در ایجاد امنیت و آرامش منطقه خاورمیانه، بیان داشت: ایران تنها کشوری است که در برابر بیگانگان ایستادگی می‌کند و دشمن از قدرت ایران در منطقه ناراحت است و به خیال خام خود دنبال تجزیه طلبی ایران از طریق ایجاد چند قطبی بین مردم است.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای ایجاد اغتشاش در جامعه، گفت: نباید تاوان سوء استفاده برخی افراد در ایجاد اغتشاش را  کسبه و مردم عادی ببینند.

این مربی با سابقه فوتبال استان، افزود: سلبریتی‌ها اگر صلاح کشور و مردم را می‌خواهند چرا خود و خانواده ه‌هایشان در میدان اعتراضات شرکت نمی‌کنند و فقط مردم را به حضور و اعتراض دعوت می‌کنند.

اشراقی با بیان اینکه بیشتر افرادی که در تجمعات اعتراضی شرکت می‌کنند افراد کم سن و سال هستند، اظهار داشت: برخی از این افراد از طریق فضای مجازی جهت حضور در این اعتراضات تشویق شده ‌اند و برخی برای سرگرمی در این اجتماعات حضور پیدا می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه اگر مشکلی در کشورمان باشد خودمان آنرا حل می‌کنیم و نیازی به حضور و اظهار نظر بیگانگان در امور داخلی کشورمان نداریم، مردم استان را به آرامش دعوت کرد.  

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول