اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیروزی آناصنعت قم برابر گیتی‌پسند اصفهان

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در مسیر آماده‌سازی برای ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور گیتی‌پسند اصفهان را شکست داد.

پیروزی آناصنعت قم برابر گیتی‌پسند اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دو روز بعد از پیروزی امیدهای آناصنعت پاسارگاد قم برابر گیتی‌پسند اصفهان، شاگردان سعید قاسمی که با تدارک وسیع این روزها با جدّیت خود را آماده دیدارهای آتی فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌کنند، در دیداری تدارکاتی برابر گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر 3 بر 2 به پیروزی رسیدند.

فوتسالیست‌های آناصنعت پاسارگاد قم بعد از اردوی آماده‌سازی در قمصر کاشان و تمرینات منظم در سالن شهید حیدریان قم، میزان آمادگی و هماهنگی خود را در دیدار تدارکاتی برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان محک زدند و در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر حریف مطرح خود و قهرمان فصل 1400 لیگ برتر فوتسال را شکست دادند.

گیتی‌پسند که از بازیکنان قمی نظیر علی‌اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی بهره‌مند است، در دقایق ابتدایی این دیدار توسط علی‌اصغر حسن‌زاده دروازه آناصنعت پاسارگاد قم را گشود اما نماینده قم با تیزهوشی محمد رحمتی‌دهکردی بازیکن تکنیکی و آینده‌دار خود بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول یک بر یک پایان یابد.

در ادامه و در نیمه دوم باز هم این تیم گیتی‌پسند بود که توسط دیگر بازیکن قمی خود یعنی علیرضا وفایی موفق به گشودن دروازه تیم آناصنعت پاسارگاد قم شد ولی شاگردان سعید قاسمی دست‌بردار نبوده و با تلاش فوق‌العاده خود بار دیگر توسط محمد رحمتی‌دهکردی برای بار دوم دروازه تیم گیتی‌ را باز کردند.

میزبان که تصویر چنین نمایشی از تیم آناصنعت پاسارگاد قم را نداشت در ثانیه‌های پایانی برای رسیدن به گل برتری از روش پاورپلی استفاده کرد اما بر خلاف تصور شاگردان محمد کشاورز، این یاران سعید قاسمی در آناصنعت قم بودند که با تیزهوشی سنگربان خوش‌آتیه خود یعنی امیر اربابی به گل برتری رسیدند.

دروازه گیتی‌پسند که در روش پاورپلی خالی بود با فرصت‌طلبی امیر اربابی دروازه‌بان جوان آناصنعت پاسارگاد قم باز شد تا این سنگربان مستعد علاوه بر درخشش خیره کننده‌ خود در طول زمان‌های مسابقه، موفق به گلزنی و زدن گل برتری نماینده قم برابر گیتی‌پسند اصفهان شود.

پیروزی آناصنعت پاسارگاد قم برابر گیتی‌پسند در حالی رقم خورد که نماینده قم (فردوس) در هفته هفتم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر با دو گل در سالن پیروزی اصفهان مغلوب شاگردان محمد کشاورز شده بود و فوتسالیست‌های آناصنعت پاسارگاد قم با انتقام آن شکست، با انگیزه‌تر از قبل آماده هفته نهم و بازی‌های آتی فصل 1401 لیگ برتر فوتسال ایران می‌شوند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول