اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خصوصیات پاستیل ترش نواری و خواص درمانی آن

پاستیل یکی از تنقلات و خواکی های مورد علاقه کودکان و نوجوانان بوده که طعم خاصی داشته و از تقاضای بالایی نیز برخوردار می باشد.

خصوصیات پاستیل ترش نواری و خواص درمانی آن

یکی از خوراکی هایی که مورد پسند اکثر ذائقه ها می باشد پاستیل ترش نواری شکری و پاستین هیرتامین است که با توجه به اینکه هم طعم ترش دارد و هم طعم شیرین شکر را دارا می باشد اکثر افراد مصرف آن را مورد استقبال قرار می دهند.

یکی از تنقلاتی که ممکن است مصرف کنندگان آن در هر بازه وجود داشته باشند پاستیل ترش است که در هر سنی طرفداران خودش را دارد و اکثر از طعم آن استقبال می کنند.

در ساخت پاستیل از پودر ژلاتین استفاده می شود و برای ترمیم مفاصل بسیار مفید است همچنین پاستیل در اشکال مختلف تولید شده و اکثر طرح های آن یا عروسکی بوده و یا طرح میوه که اینجا در سایت آراد برندینگ می توانید مشاهده نمایید.

تمامی افراد می توانند از خوردن پاستیل ترش نواری لذت کافی را ببرند هرچند که این خوراکی خوشمزه در شکلهای مختلفی تولید می شود و بستگی دارد که کدام یک از این مدلها توجه مشتریان را زودتر به خود جلب کند.

اکثر مشتریان پاستیل و لواشک لقمه ای کودکان هستند و از خوردن آن لذت می برند از طرفی طعم این خوراکی را بیشتر دختر بچه ها و بانوان می پسندند و از خوراکیهایی می باشد که پسران کمتر به مصرف آن تمایل دارند.

پاستیل یکی از خوراکیهایی می باشد که در امر بهبود بیماریهایی مانند دررفتگی مفاصل بخصوص در کودکان مفید است و می تواند موجب بهبود غضروف مفاصلی که در اثر ساییدگی از بین رفته اند شود.

 

پاستیل نواری ترش

افرادی که مبتلا به بیماری چربی خون می باشند می تواند با استفاده از پاستیل نواری ترش و لواشک آلو به رقیق شدن خون خود کمک کرده و از افزایش بیشتر چربی خون خود پیشگیری نمایند.

ترشی موجود در این پاستیل موجب می شود تا بدن با تولید آنزیمهای مختلفی از تجمع چربی در خون جلوگیری شود و فرد بعد از مدتها دیگر نیاز به درمانهای مختلف نمی باشد.

پاستیل نواری ترش یکی از خوراکیهایی می باشد که در ایران تولید شده و به اکثر کشورها صادر می شود و موجب ارزآوری فراوانی برای کشور می شود.

تولید کنندگان خوراکیها و تنقلاتی مانند پاستیل باید قبل از اینکه به فکر صادرات باشند به درخواستهای بازار داخلی توجه نمایند و آنها را رفع نمایند همچنین نباید بخاطر افزایش مصرف و تولید این خوراکی کیفیت آن کم شود و یا افراد سود جو از این مسئله سوء استفاده کنند و در تولید پاستیل از مواد اولیه نامرغوب استفاده نمایند.

یکی از مشکلاتی که ممکن است با مصرف زیاد پاسیل برای بدن افراد رخ دهد بیماریهای کلیوی می باشد، افرادی که خوراکیهایی مانند پاستیل که رنگ غذایی در تولید آنها استفاده شده است را زیاد مصرف می کنند بعد از مدتی به بیماری های کلیوی و کبدی دچار می شوند زیرا کلیه مسئول تصفیه خون می باشد و زمانی که ما این مقدار از رنگ غذایی را وارد بدن خود می کنیم باعث می شویم که کار کلیه سخت شود و پس از مدتی به مشکل بر بخورد پس باید همه افرادی که کودکانشان جزو طرفداران پاستیل مارابو می باشند توجه نمایند تا مقدار زیادی از این خوراکی را مصرف نکنند و در سن پایین دچار بیماری کلوی نشوند.

پاستیل خانگی بدون گلوکز

اگرشما جزو افرادی هستید که از مواد قندی زیاد استفاده نمی کنید می توانید پاستیل ببتو خانگی بدون گوکز را در منزل تهیه کنید بدین منظور ابتدا پودر ژله و مقدار مشخص شده ی پودر ژلاتین را با هم مخلوط نمایید.

سپس به آن به اندازه ی نصف لیوان، آب جوش بیفزایید و سپس مخلوط را به طور مداوم هم بزنید درادامه آن را داخل قالبهای مخصوص از جنس سیلیکون بریزید و برای مدت ۱۵دقیقه آن را درداخل فریزر قراردهید تا کاملا سفت شود.

سپس از داخل فریزر آن را خارج کنید اکنون پاستیل بدون گلوکز شما آماده است و می توانید نوش جان نمایید.

اگرشما جزو مصرف کنندگان همیشگی پاستیل می باشید باید بگویم طرز تهیه پاستیل خانگی بدون گلوکز بسیار آسان است و پاستیلهای که شما در منزل درست می کنید بسیار خوشمزه تراز پاستیلهای موجود در بازار می باشد زیرا می توانید از هر طعمی که مدنظرتان است آن را تهیه کنید و طرح و شمایل خاص خود را به آن بدهید.

اگر میخواهید پاستیلهایی که در منزل درست می کنید کاملا رژیمی و بدون شکر باشند می توانید از انواع پودر ژله هایی که فاقد شکر هستند استفاده نمایید و یا از عسل برای شیرین کردن پاستیلهایتان استفاده کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول