اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید سیمان سفید ارومیه به صورت عمده و ارزان

سیمان سفید یکی از رنگدانه های پرکاربرد در صنعت عمران می باشد که معمولا برای تزئین بتن و مستحکم سازی ساختمان به کار می رود.

خرید سیمان سفید ارومیه به صورت عمده و ارزان

در کشور ایران سیمان سفید در کارخانه جات شهرهایی مانند ارومیه ساوه شمال تولید می شود که با توجه به مسافت شما با محل هر کارخانه می توانید از کدام سفارش خودتان را انجام دهید.

سیمان در سفید که به بان پرتلند معروف می باشد که دارای رنگ سفیدی بوده و برای ظاهر کار از ان استفاده می شود که برای زیبا سازی و رویه کردن سیمان سیاه و بتن بکار برده می شود که قیمت بیشتری نسبت به سیمان سیاه صنعتی دارا بوده است که در این مقاله در آراد برندینگ سعی داریم تا ویژگی این ماده پر استفاده در صنعت ساخت و ساز را مورد بررسی قرار دهیم.

در تولید این سیمان از رنگدانه های سفید بجای رنگدانه های سیاه استفاده شده است که تمام ویژگیهای سیمان سیاه را دارا می باشد.

در مرحله اول که خرد کردن می باشد ترکیبی از کربنات بصورت ماده اولیه استفاده می شود که رنگ اکسیدی که در ذرات قرار ریز قرار دارد را قبل از خرد کردن جدا می کنند و باید بخوبی خرد شوند و در مرحله بعدی همگن سازی انجام می شود که در سطح مولکولی این ترکیب انجام می شود و مخلوطهای چند جزئی بدست آمده به خوبی باهم ترکیب می شوند و ترکیب مختلفی از سیستمهای پیش گرمایش وجود دارد که در مخازن بزرگ گرما دیده می شود تا قابل ترکیب شدن باشد و باهم در آمیخته شوند و در کوره پخت سیمان با دمای بالا بصورت مولکولی باهم یکپارچه می شوند.

 

سیمان سفید ارومیه

کارخانه تولیدی سیمان سفید ارومیه می تواند روزانه چندین هزار از این محصول را تولید و به بازار عرضه نماید که این محصول برای تزیین بتن صنعتی نیز بکار برده می شود و برای زیبا سازی سطح شهر و پلها کارایی دارد و برای ریختن دوغاب و بند کشی کاشی لعابدار و سرامیک و مرمر و روکش دیوار و پوشش سیمان سفید و سقف حمام بسیار کاربردی خواهد بود.

در نمای رومی از یمان سفید برای تنظیم نقش و نگاره های بتنی و سیمانی استفاده می گردد و قابلیت سیمان سفید در نمای و نازک کاری بوده و نمی توان با حجم زیاد مانند سیمان سیاه بروی هم ریخت و تا سفت شود و دچار شکندگی می شود.

سیمان سفید ارومیه بیشتر در پوشش دیوار و کف و سقف کارایی دارد و برای نمای رومی و سر ستونهای منازل و اتاقهای پذیرایی کاربرد خواهد داشت.

ترکیب سیمان سفید از آهک و چسبندگی بیشتر می باشد وبرای روکش آن بسیار مناسب می باشد. جنس سیمان سفید بسیار نرم بوده که می تواند حفره ها و منافذ سیمان را بخوبی پوشش دهد وبرای زیبا سازی پل و معابر در سطح شهر کارایی دارد.

سیمان سفید دارای عایق حرارتی بوده که از سیمان پرتلند می تواند بسیار مقاومتر باشد و در گرما سرما و رطوبت را تحمل نماید. سفیدی سیمان سفید با ترکیب آهک می توانید سفیدی بیشتری به آن بخشد و برای مکانهایی که نور کمی وجود دارد اگر با این ماده پوشش دهد نور محیط را منعکس کرده و باعث زیبایی بیشتری می شود.

قیمت سیمان سفید

در کارخانجات تولیدی و مراکز ساخت سیمان سفید از مواد سوختی مختلفی استفاده می شود که در برابر مواد سوختی معمولی بسیار هزینه های بیشتری دارد و از این رو ممکن است که قیمت سیمان سفید نسبت به انواع دیگر سیمانها و سیمان پاکتی گرانتر و هزینه پرداخت مبلغ آن بیشتر باشد البته همچنین مواد ترکیب شده درون سیمان سفید نیز دارای هزینه های بیشتری نسبت به تولید سیمان سیاه می باشند و این عامل دلیل دیگری برای گران تر بودن سیمان سیاه می باشد.

 

البته عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر قیمت سیمان سفید و انواع مصالح ساختمانی و سیمان سفید اثر گذار باشند که اولین این عاملها دلار و نوسانات نرخ ارز می باشد که رابطه مسقیمی با قیمت این محصول دارد.

نوع بته بندی، مواد اولیه و کیفیت آنها، برند تولید کننده، هزینه های جانبی و حمل و نقل و سایر عوامل دیگر همکگی بر قیمت انواع مصالح ساختمانی اثر می گذارند و اما عاملی که از همه بیشتر می تواند بر قیمت مصالح ساختمانی موثر باشد، مییزان عرضه و تقاضای آن و همچنین افزایش و یا کاهش میزان ساخت و سازهای ساختمانی و پروژه های عمرانی می باشد که این عامل در برخی مواقع اثر مستقیم بر قیمت مصالح ساختمانی دارد و در برخی مواقع دیگر ممکن است که اثر معکوس داشته باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول