اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله حسینی بوشهری: سازمان استاندارد بر ارتقای کیفیت کالا نظارت کند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد در میان جامعه اعتمادسازی می‌کند، گفت: سازمان ملی استاندارد باید با افزایش نظارت‌ها، کیفیت کالا را ارتقا داده و در مسیر تبلیغ کالاهای ملی گام بردارد.

آیت‌الله حسینی بوشهری: سازمان استاندارد بر ارتقای کیفیت کالا نظارت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار مهدی اسلام‌پناه رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران گفت: متاسفانه عقب‌ماندگی‌های زیادی در این عرصه وجود دارد که باید با تلاش روز افزون جبران شود.

وی با اشاره به اینکه اصولا جامعه بشری الگوخواه و الگوپذیر است، افزود: گرایش به الگو در میان مردم از گرایش به فعالیت‌های تبلیغاتی بیش‌تر است .

امام جمعه قم با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم الگوهای موفق را معرفی کرده است، تصریح کرد: الگوهای موفق می‌توانند اعتبار و اعتماد یک کشور باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه استاندارد در میان جامعه اعتمادسازی می‌کند، مطرح کرد: سازمان ملی استاندارد باید با افزایش نظارت‌ها، کیفیت کالاها را ارتقا داده و در مسیر تبلیغ کالاهای ملی گام بردارد.

وی به نگاه مثبت جامعه به سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و یادآور شد: این اتفاق نشان دهنده مسئولیت سنگین سازمان ملی استاندارد است.

حسینی بوشهری به توجه بسیاری از کشورها به موضوع حلال اشاره کرد و افزود: این اهمیت تا جایی است که حتی برخی کشورهای غیر مسلمان به محصولات و خدمات حلال اعتماد بیش‌تری دارند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول