اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

معاون هماهنگ‌کننده بسیج کشور: جنگ ترکیبی و روانی دشمن برای تصرف ذهن و اراده جوانان است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ امروز ما با دشمن تصرف زمین نیست بلکه جنگ روانی و ترکیبی در فضای مجازی برای تصرف ذهن‌ها، قلب‌ها و اراده‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج کشور: جنگ ترکیبی و روانی دشمن برای تصرف ذهن و اراده جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در مراسم تشییع شهید سیدحمیدرضا هاشمی‌نژاد که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسید، ضمن تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار و همرزمانش اظهار داشت: این شهید بزرگوار از نوجوانی عضو بسیج بود و برای دفاع از دین خدا اسلحه به دست گرفت و از کرامت انسانی، تمامیت ارضی و ارزش‌های الهی تحت امر امام و حجت خدا کوتاه نیامد و این مردانگی و بزرگی را در سپاه انقلاب و در نیروی زمینی و در کنار فرماندهان خود آموخته بود.

وی عنوان کرد: شهید هاشمی به‌دست شقی‌ترین آدم‌هایی که کینه نسبت به دین خدا، اهل‌بیت(ع)، انقلاب اسلامی، ملت بزرگمان و جریان حق دارند، به شهادت رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: شهید هاشمی و دیگر همرزمانش در مقابل انسان‌هایی که به‌دنبال وارونه جلوه‌دادن دین هستند، ایستادند تا حقیقت دین را به جامعه معرفی کنند و الگوی حکومت اسلامی را در همه دنیا به نمایش بگذارند و در این صحنه بدون جان‌پناه به دفاع ایستادند.

وی گفت: این شهید عزیز شجاعت را از امامین انقلاب و فرمانده شهیدش حاج‌قاسم و دیگر فرماندهانش آموخته بود و همه وجودش، که جان و آبرویش بود، تقدیم مسیر حق  و انقلاب اسلامی و ملت بزرگ کشور کرد.

معروفی افزود: ویژگی دیگر  این شهید بصیرت نافذ او بود؛ تردید و شک در مسیر انقلاب اسلامی که صراط مستقیم است، نداشت و در هیچ بحرانی ذره‌ای احساس تردید و شک نکرد و محکم ایستاد و باور داشت برحق هستیم و باید جان‌مان را در راه حق بدهیم. چون دیندار و دین‌باور بود.

وی با بیان اینکه ولایت‌باور بودن و اخلاص در عمل از دیگر ویژگی‌های بارز شهید هاشمی بود، تصریح کرد: رشد معنوی شهید هاشمی فوق‌العاده بود، بروز نمی‌داد و بسیار خداترس و مراقب بود کاری خلاف شرع، اخلاق، فرامین امام و فرماندهانش انجام ندهد، فرمانده خوب فرماندهی‌ست که اطاعت‌پذیری خوبی از فرمانده خودش داشت و این جزو ویژگی‌های شهید بزرگ ما بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج کشور خاطرنشان کرد: همه دشمنان انقلاب، معاندان، سلطنت‌طلبان، وطن‌فروشان اینترنشنال و بی‌بی‌سی، منافقان، پیاده‌شدگان و خستگان از جریان  انقلاب بدانند امنیت خط قرمز ملت بزرگ ایران است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران خود را سد بلای ملت ایران، انقلاب اسلامی و جان‌پناه ملت بزرگ ایران می‌دانند و برای آن جانشان را سنگر ملت می‌کنند تا امنیت در این صحنه و صحنه‌ها  برقرار باشد.

وی ادامه داد: جنگ امروز ما با دشمن تصرف زمین نیست، بلکه جنگ روانی و ترکیبی در فضای مجازی برای تصرف ذهن‌ها، قلب‌ها، اراده، تمایلات، رفتار  و شجاعت ماست و دشمن شجاعت ملت ما را هدف قرار داده و کسی که شجاعتش گرفته شود بازوانش قدرت عمل نخواهد داشت و باید مراقبت کنیم و دو اصل امام‌شناسی و دشمن‌شناسی را سرلوحه کارمان قرار بدهیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول