اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید و فروش خاویار طلایی عمده و قیمت روز آن

یکی از با ارزش ترین ماهیها در طول تاریخ ماهی خاویار می باشد که گوشت آن و هم تخم موجود در داخل شکم آن موادی با ارزش غذایی بالا و طبیعی دارد.

خرید و فروش خاویار طلایی عمده و قیمت روز آن

یکی از مرغوب ترین انواع خاویار که در داخل ایران تولید می شود خاویار طلایی است که از بهترین انواع خاویار است و قیمت آن هر روز در حال افزایش است و در صورتی که خاویار طلایی به صورت عمده خرید و فروش شود از قیمت مناسبتری برخوردار خواهد بود.

خاویار در واقع تخم های بارور نشده ماهی های خاویاری است که قدمت این ماهی ها به چندین میلیون سال قبل و به دوران ژوراسیک بر می گردد که دریای خزر یکی از بزرگترین تولید کننده های آن می باشد و بیش از 90 درصد خاویار دنیا را تامین می کند. در ادامه این مقاله با آراد برنیدنگ همراه باشید.

مواد غذایی ای به نام خاویار طلایی وجود دارد که جزء مقوی ترین و گران ترین غذاها هستند که بیشتر این نوع غذا، غذای اشرافی است که از ماهیان به نام خاویار از دریا استخراج می شود. این مواد غذایی در واقع تخم ماهیان بوده و خواص خوراکی و حتی درمانی زیادی دارد، رنگ آن زرد و سرخ و سیاه است که نمونه سیاه آن ارزش غذایی و تجاری زیادی دارد و تولیدی با عرضه انواع خاویار الماس به بازار توانسته بر انتخاب مشتریان تاثیر مستقیم بگذارد، این ماده عرضه شده بالاترین سطح کیفی را دارد و توانسته رضایت مشتری را به خوبی جلب کند.

خاویار درجه یک طلایی خوراکی بی نظیر و خوش طعمی است که داری خواصیت درمانی است ، خواص دارویی خاویار بسیار زیاد بوده که همین امر باعث استقبال بیشتر مصرف کنندگان از این محصول دریایی شده است.

 

خرید و فروش خاویار طلایی عمده

در داخل ایران خاویارهای مختلف من جمله خاویار طلایی به صوت عمده خرید و فروش می شود و قیمت آن دائما در حال نوسان است. خاویار بدلیل کمیابی و قیمت بالایی که دارد جزء غذاهای لوکس می باشد و مصرف کنندگان آنرا به روشهای مختلفی مصرف می نمایند.

خاویار را هم می توان بصورت خام مصرف کرد و هم می توان به همراه مواد غذایی مثل تخم مرغ و یا میوه هایی همچون آووکادو کنیایی مصرف نمود. عده ای هم آنرا به همراه کره و عسل و هر نوع ماده غذایی که مورد سلیقه شان است مصرف می نمایند.

اکثر مصرف کنندگان این ماده غذایی را بدلیل انرژی زیادی که تولید می کند در وعده صبحانه خود جای می دهند تا در طی روز از انرژی کافی برخوردار باشند. فروش خاویار طلایی در سه نوع به بازار عرضه می گردد:خاویار رویال طلایی، خاویار درجه یک طلایی و خاویار درجه دو طلایی.

با توجه به اینکه این محصول کمیاب است و قیمت بالایی هم دارد عده ای از افراد سود جو به تولید انواع تقلبی آن پرداخته اند که در هنگام خرید باید دقت کرد که محصول اصل باشد. در هنگام خرید باید به مسائلی همچون شکل ظاهری، رنگ، بسته بندی  قیمت آن توجه کرد.

دانه های خاویار اصل به شکل بیضی هستند و حالت چسبندگی ندارند اما خاویارهای تقلبی چسبنده و لزج هستند و دانه های آنها دارای سطحی صاف و به شکل گرد می باشند، همچنین در مورد ظاهر خاویار باید دقت کرد که دانه های خاویار اصل از شفافیت زیادی برخوردار نیست در حالیکه خاویارهای تقلبی به منظور جلب مشتری از شفافیت بسیار زیادی برخوردارند.

 

خاویار طلایی ایران

خاوریار یک نوع غذا حساب می شود که صید ان از دریا است و این خاویارها گونه های مختلفی دارد که یکی از این گونه ها خاویار طلایی در کشورمان ایران است که بسیار خواص زیادی دارد که به ان می پردازیم.

مصرف این ماده مغذی در پیشگیری از ابتلا به بیماریهای مفصلی، دستگاه گوارش و سرطانهای مختلف بسیار موثر است، این ماده غنی از چربیهای امگا 3 بوده که بدن را تا حد زیادی تقویت می کند.

شناخت این مشخصات و ویژگیها به خرید راحت تر کمک می کند، طعم تند و عطر و بوی خاویار طلایی ایران با خوردن آن به خوبی حس می شود، اصفهان از شهرهای بزرگ و پر جمعیت است و برخی از مردم توان خرید این خوراک اشرافی را دارند و هر کس توان خرید این محصول را ندارد.

کالری و انرژی که این محصول به بدن می رساند به قدری بالا بوده که هیچ جایگزینی ندارد به همین دلیل پرورش ماهیان خاویاری در کشور رونق زیادی گرفته است و درآمد بالایی دارد.

این فرآورده با دارا بودن مواد مغذی و ویتامین و پروتئین می تواند تا حد زیادی نیاز ضروری بدن را تا تامین کند، نمونه های متنوع این محصول در بازار باعث شده تا انتخابهای گسترده ای پیش روی مصرف کننده باشد و بتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول