اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تاثیر قهوه اسپرسو فوری روی لاغری و کاهش وزن

یکی از نوشیدنی ها و دمنوش های فوری محبوب در میان مردم جهان قهوه اسپرسو بوده است که به علت دارا بودن کافئین سبب بیدار ماندن انسان و همچنین تامین انرژی مورد نیاز او می شود.

تاثیر قهوه اسپرسو فوری روی لاغری و کاهش وزن

در جهان امروز دمنوش نقش بسیار مهمی را در زندگی بشر مدرن دارد و همین طور بسیاری از آنها تا حد زیادی محبوب نیز می باشند یکی از محبوب ترین آنها که حجم عظیمی از مصرف را به خودش اختصاص داده است قهوه اسپرسو تلخ و ترک فوری می باشد که البته این نوع قهوه ها دارای تفاوتهایی با یک دیگر می باشند که در این جا تصمیم داریم تا به همین تفاوتها بپردازیم مواردی مانند نحوه آماده سازی و یا طعم آن می توان اشاره کرد.

البته که باید در مورد این موضوع نیز در آراد برندینگ کمی صحبت کنیم که جالب است بدانید که قهوه پس از آب دومین نوشیدنی محبوب جهان می باشد و هر ساله میلیونها لیتر از این نوشیدنی خوش طعمم با روشهای مختلف تهیه می شوند.

چرا که همان طور که می دانید قهوه ها دارای انواع مختلف در طعم می باشند که هرکدام با دستور پختهای متنوعی تهیه می شوند و ما در این مقاله قصد داریم تا کمی بیشتر در این باره صحبت کنیم و به اطلاعات خودمان در باره این نوشیدنی محبوب ارتقا دهیم.

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا کمی اطلاعات درباره انواع دمنوش نعنا و قهوه اسپرسو در اختیار شما بگذاریم همان گونه که احتمالا می دانید این نوع از قهوه به عنوان پایه در بسیاری دیگر از انواع قهوه استفاده می شود قهوه هایی مانند لاته، آمریکانو، بلک ان وایت و یا حتی از قهوه اسپرسو در تهیه بسیاری از آیس کافیهای مختلفی نیز استفاده می شود.

 

قهوه اسپرسو فوری

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم قهوه اسپرسو تلخ یکی از پر طرفدار ترین قهوه های جهان محسوب می شود و به دلیل این که به صورت فوری نیز می توان آن را تهیه کرد نیز افراد زیادی از آن استفاده می کنند چرا که علاوه بر سریع بودن تهیه این قهوه می توان به مقدار انرژی و کافئین که این قهوه می دهد اشاره کنیم.

ما در ادامه قصد داریم تا مراحل تهیه این قهوه اسپرسو فوری با دستگاه قهوه ساز را برای شما توضیح دهیم در مرحله اول باید محفظه آب دستگاه را با آب به مقدار مشخص شده پر کنید و سپس باید قسمت پرتافیلتر را از پودر قهوه که از قبل آماده کرده اید را پر کنید و در مرحله بعد باید پودر قهوه را با استفاده از تمپر کاملا فشرده کنید هرچه فشردگی بیشتر باشد قهوه بهتری خواهید داشت.

در ادامه باید قسمت پرتافیلتر را قفل کرده و درست پس از این مرحله دستگاه شروع به عصاره گیری خواهد کرد که تمام این فرایند پنج دقیقه به طول خواهد انجامید.

در این جا تصمیم داریم تا به این سوال که چرا تا این حد خرید و فروش قهوه فوری در جهان رونق داشته است پاسخ دهیم و در جواب این سوال باید گفت که بزرگترین دلیل این محبوبیت در بین مردم جهان خواص منحصر به فرد این قهوه می باشد که در این جا می خواهیم به چندی از این خواص بپردازیم.

خواصی مانند تقویت حافظه بلند مدت جالب است که بدانید بر طبق گفته های دانشمندان این نوع قهوه در بالا بردن مهارتهای به یاد آوری نیز بسیار موثر می باشد و به همین دلیل است که مصرف یک شات اسپرسو به کسانی که باید امتحانی بدهند پیشنهاد می شود از دیگر خواص این قهوه می توان به کافئین بالای موجود در این قهوه اشاره کرد که این خود باعث تحرک بالا می شود.

خرید قهوه اسپرسو

امروزه اغلب افراد بر این باورند که ممکن است خرید قهوه اسپرسو روبوستا در حجم زیاد طعم و عطر خود را از دست بدهد ولی در صورتی که این گونه نمی باشد و شما می توانید با شیوه نگهداری صحیح طعم و عطر آن را تا حد بسیاری حفظ نمایید و تنها نکاتی که باید انجام دهید نگهداری آن درون ظروف در بسته و مکانی دور از نور، حرارت و رطوبت می باشد.

همانگونه که در مطالب بالا به آن اشاره شد با خرید قهوه اسپرسو تلخ انواع نوشیدنیهایی که با ترکیب شیر فوم داده شده، شکلات و غیره تهیه می شود و طرفدارن بسیاری نیز دارد حال اگر بخواهیم به صورت کامل تر درباره انواع و اقسام نوشیدنیهایی که بر این پایه تهیه می شوند و وجود ترکیبات موجود در آنها صحبت کنیم بدین صورت می باشند که این نوشیدنی ها شامل کاپوچینو، لاته، دبل اسپرسو و موکا می شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول