اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش وزیر ورزش به اغتشاشات اخیر/ سجادی: فرمایشات رهبر انقلاب فصل الخطاب بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد حوادث اخیر فصل‌الخطاب بود.

واکنش وزیر ورزش به اغتشاشات اخیر/ سجادی: فرمایشات رهبر انقلاب فصل الخطاب بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی در حاشیه برگزاری فینال لیگ‌ تنیس در مجموعه باشگاه انقلاب در مورد اغتشاشات و حضور برخی ورزشکاران اظهار داشت: ورزشکاران گل سر سبد نظام هستند و مقام معظم رهبری هم امروز فرمایشات داشتند که فصل الخطاب بود و در دستور کار ما قرار دارد. چند شب قبل نیز از فرمایشات رییس جمهور استفاده کردیم و جایگاه‌ها و نقش‌ها را تببین کردند.

وی ادامه داد: اندکی از اتفاقات که در جامعه ورزشی و هنری افتاده است حتما به جایگاه هنر و ورزش آسیب نمی‌زند و حتما هم ورزشکاران در دل نطام جای دارند. آنها محبوب نظام بوده و هستند و پای آرمان ها ایستاده اند. ما کشورمان را دوست داریم و جامعه ورزش به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد افرادی که خدای ناکرده دنبال تجزیه کشور و یک سری مقاصد هستند، به هدف خود برسند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: همه دیدیم چه اتفاقاتی را رقم زدند که خوشایند نبود و هیچ کس هم دوست ندارد این اتفاقات را ببیند. ضرر و زیان ها و آتش سوزی و مزاحمت هایی که برای مردم و کسب و کار آنها به وجود آمد مورد پسند هیچ کس نیست، نه جامعه ورزشی نه جامعه هنری. ما در آحاد و اقشار مختلف به هیچ عنوان از چنین اتفاقاتی استقبال نمی‌کنیم و مشخص نیست زیر نظر چه کسانی بوده و چگونه برنامه ریزی، هدایت و سرمایه گذاری می‌شود.

سجادی گفت: همانطورکه بزرگان، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دیگر بزرگان فرموند این افراد توفیقات کشور را برنتابیدند. الحمدالله بحث اشتغال در حال رسیدن به نتیجه بود و حتما در آینده به نتیجه می رسد. یک سری اتفاقات خوب در کشور شروع شده که آنها برنتابیدند.

وی ادامه داد: ان شاءالله ما باز هم با حمایت و درایت خودمان و با حضور در صحنه و پر کاری خودمان که از قدیم به ما یاد دادند، ثابت می کنیم که آنها اشتباه می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه فدراسیون تنیس زمین در اختیار ندارد، اظهار داشت: فدراسیون و شرکت توسعه به تفاهماتی رسیدند و یک مجموعه وجود دارد که به محض اینکه قراداد شرکت با بخش خصوصی به پایان برسد، به فدراسیون خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول