اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید ریل آسانسور از چه فروشگاه هایی صورت می گیرد؟

با توجه به افزایش جمعیت در زندگی ها شهر نشینی و به وجود آمدن آپارتمانها و خانه هایی که دارای چندین طبقه می باشند، نیاز به آسانسور و تجهیزات آن بیش از پیش احساس می شود.

خرید ریل آسانسور از چه فروشگاه هایی صورت می گیرد؟

تمامی اجزای سیستم آسانسور باید به درستی و دقت بالایی عمل کنند و یکی از اجزای این سیستم، ریل آسانسور است؛ که سالم بودن و نحوه نصب و استقرار آن به طور جدی از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است، که نمایندگی های مختلفی در شهرهای ایران اپراتور راه اندازی آسانسور هستند، اما بزرگترین مرجع و مرکز خرید و فروش ریل آسانسور تهران می باشد، که به سایر شهرستان ها نیز این محصولات را ارسال می کند. با پیشرفت تکنولوژی، امکانات رفاهی گسترده تر شد؛ یکی از تجهیزات رفاهی برای بشر آسانسور است، که امکان جابجایی را برای افراد راحت تر و بعضا سریع تر، می کند. نصب و راه اندازی آسانسور های امروزی با تدابیر و رعایت اصول و نکات ایمنی انجام می گیرد.ریل آسانسور تهران در واقع دو خط آهن یا فلز مقاومی است، که اتاقک آسانسور درون آن قرار گرفته و بین این دو خط، جا به جا می شود.

اتاقک به وسیله اهرم ها و قطعات آسانسور، به کابل های کشنده و سیم بکسل متصل شده و طبق دستور جعبه کنترل حرکت می کند. به طوری که اگر هدایت گر یا همان جعبه کنترل فرمان بالا بدهد، وزنه هایی که به یک طرف کابل تعبیه شده به سمت پایین می آید و اتاقک آسانسور را به سمت بالا می کشد. اگر فرمان سمت پایین صادر شود، وزنه ها به سمت بالا رفته و اتاقک به سمت پایین حرکت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

خرید ریل آسانسور

همان طور که گفته شد، ریل آسانسور باید دارای استحکام بالایی باشد تا در مقابل حرکات اتاقک، دچار تغییر و خمش و یا انحنا نشود، چون در این صورت امکان به روز خطرات وجود دارد و ممکن است در هنگام حرکت آسانسور، اتاقک از مسیر ریل منحرف شود. توصیه می شود که ریل و موتور آسانسور را از مراکز معتبر و نمایندگی رسمی آن تهیه کنید. امروزه خرید ریل آسانسور در تهران به صورت گسترده ای انجام می شود. ریل آسانسور باید دارای جنس محکمی باشد، که در برابر گرما و سرما، فشار زیاد، ضربه و... مقاومت بالایی داشته باشد. از این رو تولیدکنندگان آن، با توجه به این خصوصیات آلیاژهای مناسبی را برای تولید این محصول استفاده کرده اند.

 مقاومت خوب این محصول باعث شده تا فروش و خرید ریل آسانسور ایرانی در تهران از رونق خوبی برخوردار باشد. اراک نیز یکی از شهرهای صنعتی ایران است، که کارخانجات تولید مواد فلزی آن نظیر کارخانه ریل آسانسور اراک، بسیار به نام می باشند. این کارخانجات و زیر مجموعه های آن انواع محصولات فلزی نظیر تجهیزات و لوازم آسانسوری را با بهترین کیفیت تولید می کنند. ریل آسانسور یکی از مرغوب ترین محصولات تولید شده در این مراکز می باشد، که آلیاژهای بسیار مقاومی در ساخت آن به کار رفته است.

ریل آسانسور هیدرولیک

یکی از قطعات مهمی که هدایت کابین های آسانسور را بر عهده دارد ریل کابین آسانسور هیدرولیک می باشد. این ریل نقش مهمی در حفظ  تعادل و جلو گیری کردن از نوسان های افقی دارد.ریل هیدرولیک معمولا در مواقعی استفاده می شود که ظرفیت و یا ارتفاع آسانسور زیاد نباشد. این ریل ها به شکل شاخه های پنج متری ساخته می شوند. نکات مهمی که در استفاده از ریل ها باید در نظر داشت طول چاه، سرعت و ظرفیت آسانسور می باشد؛ به دلیل این که جنس ریل های آسانسور باید مقاومت و استحکام داشته باشد آن ها را از جنس فولاد نیز می سازند. یکی از اصلی ترین و مهم ترین اجزایآسانسور ریل می باشد.

ما در اینجا قصد داریم تا شما را با نوع ریل آسانسور هیدرولیک و حرارتی آن آشنا کنیم. در این نوع ریل ها به جای زنجیر از مدل حرارتی برای حرکت آسانسور استفاده می شود. در زمان خرید ریل به استاندارد های آن باید حتما دقت کرد زیرا امروزه ریل های تقلبی زیاد شده است. ساخت ریل در صنعت آسانسور نیز به دو روش انجام می پذیرد. نخست شمس فولادی را در دمایی که بالای حدودا 1249 درجه تا 1279 درجه به شکل سپری در خواهد آمد و به روش های کشش سرد و ماشین کاری به محصولی که مد نظرمان است در می آید. در هنگام نصب ریل، پشت بندها و ریل ها را باید به شکل موازی نصب کنیم و به شکل عمودی و در یک صفحه باشند در غیر این صورت سبب به وجود آمدن یک سری اتفاقات نیز می شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول