اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

سرپرست دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان معارفه شد

سرپرست دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان معارفه شد.

سرپرست دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان معارفه شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آیین تکریم فدا حسین محمدی مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان و معارفه سرپرست جدید این دفتر با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان برگزار شد.

در این مراسم داداش‌پور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فدا حسین محمدی، حسین امامعلی‌پور را به عنوان سرپرست جدید دفتر طرح و برنامه این سازمان معرفی و تصریح کرد: از اینکه دکتر امامعلی‌پور این مسئولیت را پذیرفتند، سپاسگزارم، ایشان با تجربه چندین ساله در دانشگاه‌ها به ویژه در سمت معاونت دانشجویی، اولویت‌ها را می‌شناسد و توان حل مسائل و چالش‌ها را دارد.

داداش‌پور در ادامه افزود: اطمینان دارم که دکتر امامعلی‌پور کمک خواهند کرد تا دیدگاه ما در خصوص مسائل طرح و برنامه از جمله تعامل هر چه بیشتر با سازمان برنامه و بودجه، مجلس،کمیسیون برنامه بودجه، نیاز سنجی ادارات و دانشگاه‌ها و کمک به ارتقای بودجه محقق شود.

گفتنی است؛ در بخش پایانی این آیین، حکم انتصاب، سرپرست جدید دفتر طرح و برنامه‌ سازمان امور دانشجویان و لوح قدردانی سرپرست سابق این حوزه، توسط رئیس سازمان امور دانشجویان به آنان اهدا شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول