اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حمایت پدرانه و مشفقانه رهبری از جامعه ورزش/ صف قهرمانان ملی از جو زدگان جداست

حمایت‌ مشفقانه و پدرانه رهبرمعظم انقلاب باعث دلگرمی و امیدواری قهرمانان و ورزشکاران کشور شد تا آنها بیش از گذشته ارادت خود را به ایشان، مردم کشور و ایران اسلامی نشان بدهند.

حمایت پدرانه و مشفقانه رهبری از جامعه ورزش/ صف قهرمانان ملی از  جو زدگان جداست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این روزهای پرغبار و پرآشوب که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با گل آلود کردن آب ماهی بگیرند، سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب قرار گرفت تا سره ازناسره مشخص شود. در این روزها که برخی با تحریک احساسات و عواطف برخی جوانان و نوجوانان می‌خواستند آنها را به مسیر دلخواهشان هدایت کنند. مقام معظم رهبری در جملاتی روشنگرانه بیان کردند تا همه بدانیم  باید حساب آن نوجوان احساساتی را  با جاسوس‌ها و طراحان توطئه علیه کشور جدا کنیم.

در این شرایط برخی از چهره‌های ورزشی هم تحت تاثیر شرایط و جو زدگی! با انتشار استوری‌ها و توئیت‌هایی ناآگاهانه و گاهی برای افزایش لایک و فالوئر،  آب به آسیاب دشمن ریختند اما خیلی زود حساب‌شان را از بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم جدا شد. در نهایت هم روز گذشته مقام معظم رهبری صراحتا اعلام کردند: « جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.»

این صحبت‌های مشفقانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث خوشحالی و رضایت جامعه بزرگ ورزش کشور شد زیرا آنها در این روزهای سخت دیگر احساس تنهایی نمی‌کنند. آن هم مقابل افرادی که گاهی کاسه‌های داغ‌تر از آش می‌شوند و با بیان جملاتی علیه ورزش و ورزشکاران باعث آزردگی خاطر اهالی ورزش را فراهم کردند. دلخوری فوتبالیست‌ها از این چهره‌ها که مواضع تند و غیرمنصفانه‌ای گرفته بودند، بیشتر از همه بود.

به همین دلیل هم خانواده فوتبال بیش از همه به این انتقادها واکنش نشان دادند. اظهارات این افراد غیر ورزشی ناخواسته باعث تحریک شماری از اهالی فوتبال و هواداران‌شان شدند و آنها واکنش نشان دادند؛  از سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس گرفته تا سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال. البته برخی فوتبالیست‌ها هم با انتشار پست‌ها و مطالبی در فضای مجازی فقط خود را به زحمت انداختند چون رهبری به درستی گفتند:«موضع‌گیری این افراد ارزشی ندارد و جامعه هنری و ورزشی با این مواضع دشمن شادکن آلوده نخواهد شد.»

 فوتبالیست‌ها، کشتی‌گیران، والیبالیست‌ها، بسکتبالیست‌ها و ... همه ورزشکاران بارها ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی و مردم این کشور نشان داده‌اند و صف خود را از صف دشمنان و منافقین جدا کرده‌اند. آخرین نمونه آن استوری نیما نکیسا دروازه‌بان اسبق تیم ملی بود که در روز 21 شهریور 1401 بعد از دیدار با مقام معظم رهبری منتشر کرد و نوشت: «کنگره شهدای ورزشکار ماه آینده قرار است برگزار شود. امروز برکت برگزاری این کنگره شامل حالم شد و توفیق زیارت رهبر انقلاب نصیبم [شد]. رهبر انقلاب حرفهای زیادی برای ما ورزشکاران داشتند. هم از جنس محبت و هم از جنس پاسداشت و مراقبت. به وقتش در روز برگزاری کنگره آن را خواهید شنید.»

سایر ورزشکاران نیز بارها ارادت قلبی و عملی خود را به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند. الهام حسینی، نخستین مدال آور وزنه برداری ایران در رابطه با دیدار با رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود نوشت: «امروز حس و حال خوبی در دیدار با رهبر عزیزمون برای کنگره ی شهدای ورزش که ماه دیگه برگزار میشه داشتم، چقدر مطالب خوب و دلنشینی بیان فرمودن. جلسه بسیار معنوی و ارزشی چقدر عالمانه و با محبت بودن»

قهرمانان کشور با روش‌های خاص خود ارادت‌شان را به کشور و مقام معظم رهبری نشان دادند از اهدای مدال‌‌های قهرمانی جهان که با ارزش‌ترین داشته یک قهرمان ورزشی است تا بازیکنی مثل مهدی ترابی ملی پوش پرسپولیس که پس از گلزنی برای پرسپولیس با این شعار «تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است.» را روی پیراهنش درج کرد و آماج حمله بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران شد و انواع و اقسام تهمت‌های ناروا را به فوتبالیست محجوب و ملی کشورمان زدند چون ترابی برخلاف نظر آنها عمل کرده بود و اعتقاد قلبی‌اش را عیان ساخت.

این شادی بعد از گل مثل بمبی در قلب اردوگاه دشمن منفجر شد. برای ضدانقلاب‌ و دشمنان کشور تصورش هم سخت است که  یک قهرمان ملی بدون هیچ چشمداشتی و براساس اعتقاد و باور قلبی‌اش از مقام معظم رهبری حمایت می‌کند. چون منافقین و سلطنت‌طلب‌ها مجانی از فرد یا جریانی حمایت نمی‌کنند! نمونه بارزش همین «م س ی ح ع ل ی نژاد» که اخیرا  فاش شد با فاکتور 10 هزار پوندی ژست حمایت از معترضین  کشور را در آنسوی مرزها می‌گیرد. برای این آزادی طلبان پولکی و فاکتوری هضم ارادت و دوستی ورزشکاران و فوتبالیست‌ها به انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای غیرقابل درک است. این در حالی است که مقام معظم رهبری هم همواره اهالی ورزش و ورزشکاران را مورد تفقد خود قرار داده است. 

اهالی ورزش هم می‌دانند که برخی می‌خواهند با موج سواری و بازی با احساسات مردم و هواداران ورزش زمینه اختلاف و قومیت گرایی و تفرقه و تجزیه کشور را فراهم کنند به همین دلیل همواره سعی می‌کنند راهشان را از بدخواهان کشور و نظام جمهوری اسلامی جدا کنند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول