اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هیچ متهم امنیتی بلاتکلیفی در سمنان وجود ندارد

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: هیچ متهم امنیتی بلاتکلیفی در مراجع قضایی و بازداشتگاه‌های امنیتی استان سمنان وجود ندارد.

هیچ متهم امنیتی بلاتکلیفی در سمنان وجود ندارد

محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به تعیین تکلیف قانونی متهمان اغتشاشات اخیر بیان کرد: در پیشبرد اهداف برنامه‌ریزی‌شده سند تحول و تعالی قضایی سال ۱۴۰۱ در استان سمنان، اهتمام لازم در موضوع امور زندان و زندانیان وجود دارد.

وی بیان کرد: به تمام مقامات قضایی استان تأکید شده تا ضمن رصد روزانه اوضاع و احوال بازداشتی‌های شعب، با سرعت و دقت نسبت به تعیین تکلیف قانونی پرونده‌های بازداشت‌شدگان حوادث اخیر اقدام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: در همین راستا، با توجه به وقوع اغتشاشات اخیر در استان سمنان توسط آشوب‌گران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، شخصاً ضمن بازدید، نظارت، پیگیری و گفت‌وگوی بدون واسطه با بازداشت‌شدگان این حوادث، به‌موجب مفاد قانونی دستور ارجاع و رسیدگی این پرونده‌ها را به شعب خاص و نیز رسیدگی خارج از نوبت آن پرونده‌ها را صادر کردم تا تعیین تکلیف قانونی هر یک از متهمان بازداشتی انجام شود.

عبداللهی ادامه داد: خواست آحاد جامعه، استقرار نظم و امنیت پایدار و برخورد قانونی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی است.

وی بیان کرد: تعیین تکلیف قانونی بازداشت‌شدگان به معنای آزادی بی‌قید و شرط آنان نیست؛ بلکه دستگاه قضایی استان بر مدار قانون در اجرای عدالت، حفظ و تأمین امنیت پایدار را امری مهم و انکارناپذیر دانسته و با اشد مجازات با محکومان برخورد خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول