اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: بستری‌های کرونایی خوزستان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافته است.

افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان در هفته گذشته ۲۰ هزار و ۲۷۳ نفر و در هفته قبل از آن ۲۱ هزار و ۷۰۵ مورد بوده که این وضعیت نشان از روند کاهشی موارد سرپایی است.

وی افزود: با این حال، بستری‌های کرونا در استان خوزستان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافته است. در هفته گذشته ۲۳۳ نفر در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند در حالی که در هفته قبل از آن ۱۸۷ نفر در بیمارستان‌ها بستری بودند.

حی‌بر در خصوص وضعیت تخت‌های اختصاص داده شده به کووید - ۱۹ در خوزستان گفت: در حال حاضر ۲۷ درصد از ۲۵۳ تخت عادی اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان اشغال شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۸ درصد از ۱۲۳ تخت ویژه اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

حی‌بر عنوان کرد: در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز نیز ۲۰ تخت عادی و ۹ تخت ویژه به کودکان مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است که ۲۵ درصد تخت‌های عادی و ۴۴ درصد تخت‌های ویژه اشغال هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول