اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ائمه جمعه اهل سنت گلستان پشتیبان مردم و ائمه جمعه زاهدان هستند

امام جمعه اهل سنت اینچه برون شهرستان گنبدکاووس گفت: مردم اهل سنت گلستان حادثه تروریستی زاهدان که بی شک توطئه دشمن و گروهک های‌معاند برای تجزیه طلبی ایران عزیز بوده را بشدت محکوم کرده و تقاضای اشد مجازات برای عاملان این حادثه هستیم.

ائمه جمعه اهل سنت گلستان پشتیبان مردم و ائمه جمعه زاهدان هستند

آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت اینچه برون شهرستان گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مردم اهل سنت استان گلستان در کنار دیگر اقوام استان پشتیبان مردم و ائمه جمعه زاهدان بوده و این حادثه تروریستی که بی شک طراحی دشمن برای تجزیه ایران بوده بشدت محکوم کرده و اشد مجازات را برای عاملان آن از مسئولان مرتبط خواستاریم.

وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر به ویژه حادثه تروریستی زاهدان دست دشمن با تحریک رسانه های عربستان و امریکا برای طراحی این توطئه و هدف قرار دادن اصل نظام جمهوری اسلامی برملا شد.

امام جمعه اهل سنت اینچه برون شهرستان گنبدکاووس پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را در هر شرایطی مهمترین اصل دانست و گفت: در هر شرایط و موقعیتی تنها توصیه من به برادران و خواهران ایرانی خودم از هر قوم و مذهب این است که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه پیروی کنند و بدانند پیروز خواهند بود.

 

 

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم اهل سنت نوار‌مرزی استان گلستان در طول انقلاب اسلامی پشتیبان ولایت فقیه و حافظ نظام جمهوری اسلامی بوده و ما در این منطقه از امنیت پایداری برخوردار هستیم.

آخوند هوشمند خاطرنشان کرد: در استان گلستان ائمه جمعه اهل سنت و شیعه، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و مردم شریف این استان تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران و قران با همدلی و اتحاد در کنار هم زندگی مسالمت امیز داشته و این اتحاد آرزوی دشمن را برای نفوذ و اختلاف ناکام کرده است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول