اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قیمت کمپرسور باد ایرانی درجه یک در مدلهای مختلف

کمپرسور باد یکی از ابزارآلات و فناوری های پیشرفته صنعتی می باشد که امروزه در بسیاری از کارخانه ها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته که مصارف متعددی نیز دارند.

قیمت کمپرسور باد ایرانی درجه یک در مدلهای مختلف

جهت تهیه و خرید کمپرسور باد ایرانی صنعتی فشار قوی می توانید از نمایندگیهای مجاز و مراکز فروش اقدام به خرید نمایید در کمپرسورهای باد ایرانی علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و به روز نکات بومی سازی شده و مختص مصارف داخلی در آن رعایت شده است که این باعث شده استقبال بیشتری نسبت به اجناس خارجی داشته باشد و به سهولت بتوان از آن استفاده کرد.

کمپرسورهای باد صنعتی دارای لوله های بسیار قوی فلزی استفاده می شود که جنس آن از مس می باشد که علاوه بر تحمل بار زیاد باعث عمر بیشتر و عدم سایش و رطوبت می باشد که مناسب با محیطهای مرطوب و چاله های تعویض روغن می باشد.

قیمت خرید فروش این کمپرسور می‌ تواند با توجه به سایز و حتی جنس تولیدی متفاوت باشد برای آشنایی بیشتر با کمپرسور هوا یا همان کمپرسور باد می توانید در ادامه مطلب با آراد برندینگ همراه باشید.

کمپرسورها انواع زیادی دارد که یکی از آنها صنعتی می باشد که در مصارف کارخانجات، امور صنفی پر رفت آمد و محیطهای کارخانه استفاده می گردد در کمپرسورهای صنعتی نوع ورقه آهن به کار برده شده نسبت به کمپرسورهای دیگر قوی تر می باشد و رنگهای هشدار دهنده مانند قرمز استفاده می‌شود که در میان دستگاه های دیگر به راحتی قابل تشخیص باشد و سعی بر آن شده است تا مناسب با نوع فعالیت آن کارخانه و یا محیط طراحی و تولید گردد.

کمپرسور باد ایرانی

تولید کنندگان بسیاری کمپرسور را طراحی و به مرحله ساخت می رساند اما کمپرسور باد کوچک ایرانی یکی از باکیفیت ترینهای بازار می باشد که توسط متخصصین داخلی و مهندسین ایرانی طراحی شده است که علاوه بر طراحی منحصر به فرد و بسیار کارآمد از مواد با کیفیت و درجه یک تولید شده است که مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد.

این کمپرسورها دارای فشار شکن لوله های مسی موتور قوی تولید داخل با سیم پیچهای بسیار مقاوم و از نوع گرید a و شلنگ انتقال و توزیع باد که توسط کارخانجات داخل تولید شده و از الیاف بسیار مقاوم در آن استفاده شده است که علاوه بر عدم نشتی مقاومت و عمر طولانی مدت را دارد.

کمپرسور باد ایرانی باز جهت تولید باد و انتقال آن به مولفه های مختلف از جمله خنک کردن دستگاه های صنعتی استفاده در آپاراتیها و تولید حبابهای صنعتی می باشد که می توان یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین دستگاه های صنعت از آن نام برد.

در گذشته این دستگاه ها از کشورهای خارجی وارد می‌شد که علاوه بر کیفیت نامطلوب قیمت و هزینه بسیار بالایی را داشتند اما امروزه با تخصص و دانش روز ایران که با تکیه بر مهندسین و متخصصین داخلی آغاز شده و دیگر نیاز به واردات این نوع کمپرسورها نیست و علاوه بر عدم واردات و صادرات هم در کشور وجود دارد که کمپرسور ها را به کشورهای اطراف خلیج فارس و خاورمیانه ارسال می کنند.

کمپرسورها دارای رنگهای مختلفی می باشند که مناسب با محیط مصرفی و مطابق با استانداردهای جهانی و سیاستهای داخلی آن مجموعه قابل استفاده می باشد به طور مثال از رنگ قرمز به معنای هشدار و یا اعلام خطر استفاده می شود که در محیطهایی که در جاهای حساس از این کمپرسور استفاده می گردد مطابق با آن رنگ زده می شود و قابل تهیه و استفاده می گردد.

قیمت کمپرسور باد

قطعاً با توجه به برند و شیوه ساخت قیمت کمپرسور باد می تواند متفاوت باشد کمپرسور باد برای فعالیتهای متنوعی استفاده می شود برای مثال می‌ توان با استفاده از آنها باد لاستیک یا حتی انواع اسباب بازیهای بادی را تامین کرد.  برای مثال برای باد کردن استخرهای بادی بزرگ که نیاز به هوا دارد اگر بخواهیم خودمان مشغول باد کردن بشویم علاوه بر فشاری که به بدن وارد می شود به زمان بسیار زیادی نیاز دارد.

اما جالب است بدانید که با استفاده از کمپرسور باد به راحتی می توان استخر را در هر مقداری که می خواهید باد کنید و از آن استفاده نمایید و حتی در مواقع مختلف می توان با استفاده از کمپرسور باد برق بسیاری از ابزارهای عملیاتی را نیز تامین بکند.

 

قیمت کمپرسور باد کوچک و سبک که از منابع مختلف برای تامین هوای ورودی استفاده می کنند می توانند مدت زمان ماندگاری بالایی را داشته باشند این کمپرسورها معمولاً به مقدار بسیار کم نیازمند تعمیرات می باشند و نگهداری از آنها بسیار آسان بوده و همچنین به دلیل اینکه جا به جایی راحتی دارند استفاده از آنها نسبت به ماشین آلات قدیمی بسیار بیشتر است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول