اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فرمانده سپا ه الغدیر: خبرنگاران عمارهای جنگ ترکیبی امروز باشند

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جنگ ترکیبی امروز، گفت: خبرنگاران عمارهای جنگ امروز دشمن علیه ارزش های اسلام ناب محمدی هستند.

فرمانده سپا ه الغدیر: خبرنگاران عمارهای جنگ ترکیبی امروز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی در دومین همایش دیده بان که با همت بسیج رسانه استان برگزار شد، اصحاب رسانه را عمارهای انقلاب خواند و اظهار کرد: جنگ امروز ما در جنگ ترکیبی، «این عمارها» را می‌طلبد و خبرنگاران باید در این جنگ خود به علم روز تجهیز کنند.

وی با بیان این‌که امروز جهاد تبیین یک فریضه آنی و عینی و همگانی است، از اصحاب رسانه و بچه‌های انقلاب خواست با توجه بیانات اخیر مقام معظم رهبری، خود را بیایند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر در ادامه با اشاره به اهمیت جنگ ترکیبی امروز، گفت: در عصر کنونی هدف دشمن جابجا کردن ارزشها و باورهاست چرا که آن را تنها راه تسلط بر نظام جمهوری اسلامی و براندازی آن می‌داند.

سردار زارع کمالی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: وقتی فرمانده وارد میدان می شود یعنی این که سربازان به خوبی عمل نکرده‌اند لذا امروز باید به خود نهیب بزنیم که چرا جهاد تبیین را به خوبی انجام ندادیم تا امام جامعه، خود وارد میدان شود.

همایش دیده‌بان صبح فصلی یک بار برگزار می‌شود

سرهنگ علی محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد نیز در این همایش با بیان این که بنا داریم همایش دیده بان به صورت فصلی در استان برگزار شود، گفت:‌ این همایش براساس اهداف آن که تجلیل از اصحاب رسانه، بیان دستاوردهای رسانه‌ای و همگرایی بین اصحاب رسانه با توجه به جنگ شناختی دشمن علیه کشور است، دنبال می‌شود.

وی بر لزوم بصیرت افزایی در مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن تاکید کرد و گفت: اهالی رسانه و خبرنگاران در واقع افسران خط مقدم این جنگ نرم محسوب می شوند و در همین راستا لازم است جبهه واحدی شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد تصریح کرد: تدوین برنامه جهت تولید فکر و محتوی و جهاد تبیین از ضروریات کار اصحاب رسانه در شرایط کنونی جامعه است.

پارسائیان خاطرنشان کرد: بسیج رسانه علاوه بر برگزاری این همایش،‌ چند هدف مهم دیگر را دنبال می‌کند که یکی از آنها جذب علاقمندان به این حوزه و تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی است؛ هر چند که هم‌اکنون قریب به ۹۵ درصد اصحاب رسانه استان همراستا با اهداف مجموعه بسیج رسانه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی بسیج رسانه برای برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع و مرتبط با کار خبرنگاری، گفت: سعی داریم کانون امنی را برای فعالیت رسانه‌ها دراین مجموعه مهیا کنیم و در این مسیر نیز به مرکز استان اکتفا نشده و در سایر شهرستانها نیز دفاتر بسیج رسانه شکل گرفته و برنامه‌هایی را در این مراکز دنبال می‌کنیم.

مسئول بسیج رسانه استان از اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته را تشکیل اولین گروه جهادی رسانه استان و کشور با عنوان گروه جهادی شهید اخلاص ذکر کرد و گفت: خوشبختانه این گروه در قالب رزمایش فاطمی با حضور در شهرستان خاتم، فعالیت‌های رسانه‌ای خوبی را در جهت معرفی اقدامات گروه های جهادی استان انجام دادند و در رزمایش اخیر نیز نگاه خاصی روی این گروه وجود داشت.

پارسائیان با اشاره به اولویت جهاد تبیین در بسیج رسانه‌ با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، از رسانه‌ها خواست که برنامه‌های مدنظر خود را به بسیج رسانه پیشنهاد دهند و در راستای تحقق جهاد تبیین به صورت مشارکتی و با حمایت بسیج رسانه آنها را عملیاتی کنند.

وی با بیان این‌که ورود بسیج رسانه در فضای مجازی مورد تاکید است، ابراز امیدواری کرد با همکاری اصحاب رسانه اقدامات شایسته‌ای را در این رابطه شاهد باشیم و به زودی مرکز فضای مجازی بسیج رسانه را در استان راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول