اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

اعزام کاروان‌ها به سامرا و کاظمین از سرگرفته شد

با برقراری امنیت در شهرهای عراق، اعزام کاروان‌های زیارتی به کاظمین و سامرا که از ابتدای هفته جاری متوقف شده بود، مجدد برقرار شد.

اعزام کاروان‌ها به سامرا و کاظمین از سرگرفته شد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، اعزام کاروان‌های زیارتی زیر نظر سازمان حج و زیارت به سامرا ‌و کاظمین که از ابتدای هفته جاری متوقف شده بود، از امروز مجدد برقرار شد و جمعی از زائران کشورمان در امنیت کامل به زیارت حرم امامین جوادین علیهم‌السلام در کاظمین و حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام در سامرا مشرف شدند.

البته زیارت سامرا طبق بسته‌های زیارتی سال‌های گذشته به طور گذری است و زائران برای ساعاتی محدود به حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام مشرف می‌شوند. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، زائران در قالب کاروان‌های زیارتی یک شب در کاظمین اقامت دارند.

با برقراری سفرهای زیارتی به سامرا و کاظمین، سفر به عتبات به حالت عادی بازگشت و بخشی از هزینه سفر زائرانی که در روزهای گذشته به دلیل نبود امنیت در سامرا و کاظمین، به این شهرها مشرف نشدند، به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

به گزارش فارس، سفرهای زیارتی به عتبات در حال حاضر تا ۳۰ مهرماه برنامه‌ریزی شده است و سازمان حج و زیارت ۴۰ هزار ظرفیت از دو روز پس از اربعین تا پایان مهرماه درنظر گرفته که تاکنون نیمی از این ظرفیت تکمیل شده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول