اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

موضع‌گیری برخی سلبریتی‌ها مصداق نان خوردن و نمکدان شکستن است

عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان گفت: در هیچ جای دنیا افرادی که تریبون در اختیار دارند و از سفره آن نظام ارتزاق کرده و به جایگاه‌هایی رسیده‌اند علیه حاکمیت موضع‌گیری نمی‌کنند که امروز برخی سلبریتی‌های ما این‌چنین موضع می‌گیرند.

موضع‌گیری برخی سلبریتی‌ها مصداق نان خوردن و نمکدان شکستن است

دکتر علی محمدپناه عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف جامعه قلم بر زمین گذاشتند و اسلحه به دوش گرفتند و در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند، امروز نیز همان جنگ و دشمن همان دشمن، تنها شیوه و ابزار جنگ تغییر کرده است. 

وی گفت: امروز با مسلح شدن به ابزار و تکنولوژی روز باید با دشمن مقابله کرد و فتنه را در نطفه خفه کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان حضور و روشنگری خواص از پشت پرده‌ها را در راستای برقراری امنیت ضروری برشمرد و افزود: اگر خواص جامعه از همان ابتدا ورود پیدا و در عرصه‌های مختلف روشنگری می‌کردند چنین اتفاقاتی پیش نمی‌آمد.

محمدپناه ادامه داد: خواص باید به وظیفه خود عمل کنند و از لحاظ درون سازمان و حاکمیت برای اعمال قدرت باید با اقتدار برخورد و اقتدار حاکمیت منوط به این نیست که با حوادث با تسامح برخورد کند.

وی اضافه کرد: در هیچ جای دنیا  افرادی که تریبون در اختیار دارند و از سفره آن نظام ارتزاق کرده و به جایگاه‌هایی رسیده‌اند علیه حاکمیت موضع‌گیری نمی‌کنند که امروز برخی سلبریتی‌های ما اینچنین موضع می‌گیرند و این مصداق ضرب‌المثل نان خوردن و نمکدان شکستن است.

عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان عنوان کرد: اگر همه ما عنوان سرباز ولایت را به یدک می‌کشیم باید به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین  و شعارهایی که می‌دهیم عمل کنیم و گرنه عنوان شعاری ارزشی ندارد.

محمدپناه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تسخیر فضای مجازی، روشنگری در فضای مجازی و تزریق محتوای لازم و هدایت جوانان را ضروری برشمرد.

وی بر حضور گروه‌های مرجع و روشنگری در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: اگر گروه‌های مرجع در این فضا حضور نداشته باشند دشمن حضور پیدا خواهد کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان با اشاره به رسالت خطیر رسانه‌ها هم در خصوص اقناع‌گری در این شرایط حساس ابراز کرد: امروز رسانه‌های داخلی در برابر ترفندهای رسانه‌های خارجی وظیفه سنگینی دارند که باید به آن عمل کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول