اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پارک چمران کرج میزبان نمایشگاه اسباب‌بازی می‌شود

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: البرز میزبان نمایشگاه اسباب‌بازی خواهد شد، این نمایشگاه در پارک چمران کرج به صورت رایگان برگزار می‌شود.

پارک چمران کرج میزبان نمایشگاه اسباب‌بازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهری فلاح، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، امروز در نشست با اصحاب رسانه، گفت: در این نمایشگاه که چهار دوره قبل از آن در استان تهران برگزار شده ۶۰ تولید کننده اسباب بازی و وسایل سرگرمی تولید داخل از ۱۷ استان کشور حضور دارند.

وی اضافه کرد: محصولات تولیدی ارایه شده در این نمایشگاه در حوزه‌های فکری، آموزشی، بازی‌های یارانه ای و حسی و حرکتی است.

فلاح با بیان اینکه ورودی علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه رایگان است اظهار کرد: این در حالی است که واحدهای تولیدی شرکت کننده در این نمایشگاه ملزم شدند در کنار معرفی تولیدات خود که ایرانی و بر اساس ارزش های اسلامی و معرفی اسطوره‌های کشورمان است موضوعات آموزشی را نیز مد نظر داشته باشند.

این مقام مسؤول ادامه داد: محصولات ارایه شده در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کاملا به صورت بومی و حتی تصاویر ارایه شده بر روی بسته بندی این محصولات نیز متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی است.

فلاح با بیان اینکه برنامه های هفته ملی کودک از شانزدهم مهرماه در استان البرز آغاز می‌شود تصریح کرد: بر پایی نمایشگاه عکس با ۶۸ اثر، جشن بادبادک ها، برگزاری جشن قرآن در مدارس ابتدایی استان، اجرای ویژه برنامه های فرهنگی کتابخانه سیار و انجام جشن های گرامیداشت هفته ملی کودک در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست از دیگر برنامه های است که به همین مناسبت در استان تا بیست و دوم مهرماه انجام می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف گام دوم انقلاب محرومیت زدایی است، تصریح کرد: بر همین اساس و با توجه به برنامه‌های قرارگاه اجتماعی استانداری البرز برای رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار و آسیب دیده تنها کتابخانه سیار روستایی استان در این مدت با حضور در این مناطق به معرفی فعالیت‌های کانون خواهد پرداخت.

وی گفت:انتظار ما از مسؤولان شهری این است که برای توسعه فعالیت در این بخش، خودرو سیار اختصاص دهند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول