اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مردم مشهد با امام زمانشان تجدید بیعت کردند

همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) اجتماع عظیم مردمی عصر پنجشنبه با حضور خیل عظیمی از اقشار مختلف مردم در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

مردم مشهد با امام زمانشان تجدید بیعت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز نهم ربع الاول همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) اجتماع عظیم مردمی عصر پنجشنبه با حضور خیل عظیمی از اقشار مختلف مردم در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

این اجتماع که به دعوت خانواده بزرگ ایثارگران و شهدا برگزار شد، با آیین جشن، مدیحه سرایی و سخنرانی و حضور چهره های مذهبی همراه بود که حاضران با سردادن شعارهایی حمایت خود را از مقام عظمای ولایت و نیز نیروی انتظامی اعلام داشتند.

حجت الاسلام صاحبقرانی در این مراسم گفت: دشمن با کشاندن رسانه به میدان جنگ، برای تا امید کردن انسانها، عملیات تبلیغات روانی به راه انداخته است و اینجاست که مقام معظم رهبری، فرمان جهاد فوری و قطعی تبیین را می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز نیاز به حضور طلاب انقلابی که بتوانند پاسخگوی نیاز جامعه باشند، بسیار افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: مهارت های تبلیغی مهمترین اولویت برای یک تبلیغ درست و هدفمند است که باید دغدغه حوزه علمیه در کنار مباحث دیگر طلبگی، افزایش حضور اثرگذار در فضای حقیقی و مجازی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول