اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از توزیع ۱۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این استان خبر داد.

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سرهنگ عباس بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان در جلسه کمیته فرهنگی رسانه‌ای سپاه استان زنجان از توزیع ۱۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در آینده نزدیک در مناطق مختلف استان خبر داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا بسته‌های معیشتی و بهداشتی بسیار زیادی در سطح کشور و همین طور استان زنجان به همت سپاه و بسیج توزیع شده است.
 بابایی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ۱۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و مستمندان توزیع شود، گفت: این توزیع بر اساس بانک اطلاعاتی بسیج انجام خواهد شد، چرا که حساسیت زیادی داریم که این بسته‌ها به شکل دقیق دست نیازمندان واقعی با حفظ آبرو برسد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان تشریح کرد: قیمت هرکدام از بسته‌ها ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است که به زودی به دست نیازمندان خواهد رسید.
وی در ادامه با بیان اینکه در طول سال بسیج و سپاه بسته‌های مختلف معیشتی، بهداشتی، آموزشی را به نیازمندان توزیع می‌کند، خاطرنشان کرد: قبل از بازگشایی مدارس هم بسیج دانش‌آموزی بسته‌های آموزشی را بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع کرد.
انتهایپیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول