اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل استقلال خوزستان: توهین های فکری باورکردنی نبود/ مقصر درگیری در اهواز ناظر بازی بود

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به درگیری رخ داده در پایان بازی این تیم مقابل سایپا واکنش نشان داد.

مدیرعامل استقلال خوزستان: توهین های فکری باورکردنی نبود/ مقصر درگیری در اهواز ناظر بازی بود

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص درگیری بعد از بازی تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا در هفته هفتم لیگ دست اول اظهار داشت:‌ من چیزی که ندیدم را قضاوت نمی‌کنم. درگیری روی سکوها اتفاق افتاده بود و من متوجه آن نشدم و نمی‌توانم بگویم که آیا سایپایی‌ها مقصر بودند یا بختیاری‌زاده. البته در راهروهای ورزشگاه الفاظی از محمود فکری و همراهانش شنیدم که برای من قابل هضم نیست. واقعاً‌ برای فوتبال متأسفم که چنین افرادی اسم الگو را در آن یدک می‌کشند. همه افرادی که آنجا بودند شنیدند که محمود فکری چه توهین‌هایی انجام داد که باورکردنی نبود. من این مسائل را دیدم اما درگیری روی سکو را ندیدم و نمی‌توانم آن را قضاوت کنم.

وی ادامه داد: به نظر من ناظر بازی مقصر است. اگر قرار است قانون اجرا شود نباید مربی محروم پشت نیمکت تیمش بنشیند. اگر ناظر بازی قانون را اجرا می‌کرد و محمود فکری آنجا نمی‌نشست این اتفاق‌ها هم رخ نمی‌داد اما متأسفانه برخی از ناظران سلیقه‌‌ای عمل می‌کنند. اگر محمود فکری آنجا نشسته و آن اتفاقات رخ داده مقصر، ناظر و مجری مسابقات است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص اینکه نقش باشگاه استقلال خوزستان در اتفاقات رخ داده چیست گفت:‌ باشگاه استقلال خوزستان هیچ نقشی در این اتفاقات ندارد. حالا این وسط اگر من حرفی بزنم می‌گویند مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان است اما در نهایت اخلاق به من یاد داده اگر ما تقصیری در این میان داشتیم از مجموعه باشگاه سایپا و کل فوتبال ایران عذرخواهی کنم.

بابادی در پاسخ به این سؤال که آیا بختیاری‌زاده در خصوص این درگیری صحبت کرده یا نه، ادامه داد:‌ بله، من با او دقایقی حرف زدم و او گفت که روی سکو درگیری شد و بختیاری‌زاده به خاطر اینکه سابقه حضور در سایپا را داشته آنجا رفته تا میانجی‌گری کرده و درگیری را خاتمه دهد اما فکری با او درگیر شده است. اگر محمود فکری هم به جای فحاشی کردن حرف می‌زد و فحش نمی‌داد شاید می‌توانستم قضاوت کنم. تا جایی که من می‌دانم درگیری بین محمود فکری و یکی از کسانی که روی سکو نشسته بود که هیچ ارتباطی با باشگاه استقلال خوزستان نداشت رخ داده بود و بختیاری‌زاده برای جدا کردن به این درگیری وارد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص اینکه چقدر امید دارد این تیم لیگ برتری شود،‌گفت: قصد ندارم درباره تیم خودمان صحبت کنم اما همه می‌دانیم که مجوز لیگ برتری شدن و جام را آخرین فصل می‌دهند و ما حتما یکی از صعودکنندگان به لیگ برتر خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول