اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقتدار پلیس به نفع مردم و جامعه است/مشکل آب در روستاهای روستاهای شکورآباد، سلمان کندی و ارجین

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اقتدار پلیس به نفع مردم و جامعه است، گفت: یکی از ستونهای ایران قوی و مقتدر نیروهای مسلح هستند.

اقتدار پلیس به نفع مردم و جامعه است/مشکل آب در روستاهای روستاهای شکورآباد، سلمان کندی و ارجین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، پنجاهمین هفته از بحث خانواده را با موضوع حقوق_فرزندان ادامه داد و اظهار داشت: دعا برای داشتن فرزند پاکیزه، با تقوا، نمازگزار، صالح و مسلمان از دعاهای قرآنی در حق فرزندان است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به کمبود آب و تاکید بر رعایت مصرف درست در شرایط کمبود آب و با بیان اینکه آب به اندازه معین از آسمان نازل می‌شود و زمین مرده زنده می‌شود، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رفع مشکلات روستاهایی که با کمبود آب مواجه هستند، گفت: روستاهای شکورآباد، سلمان کندی و ارجین با مسئله کم آبی مواجه هستند و در این روستاها چشمه و چاه وجود دارد که با همکاری مردم و همت مسئولان باید بزودی برطرف شود.

وی با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان عج و با بیان اینکه آن حضرت مثل خورشید در پشت ابر به جهان روشنی می دهد، به روایتی از امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد که می فرمایند؛ سوگند به خدا حضرت مهدی(عج) آن قدر غایب می‌شود که در زمان غیبت کبری از هلاکت نجات نمی‌یابد، مگر کسی که خدای بزرگ او را بر عقیده به امامت مهدی (عج) ثابت گرداند و به او توفیق دهد که برای تعجیل فرجش دعا کند، گفت: هر کس از صفات و اخلاق انسانیت فاصله بگیرد هلاک می شود. 

حسینی نسب دعا در فرج امام زمان عج را شرط دیگر نجات از هلاکت دانست و با بیان اینکه دعا به معنای خواستن و تلاش برای تحقق اهداف است و انقلاب اسلامی از دعاهای محقق شده و زمینه ساز ظهور امام زمان عج است، اظهار داشت: برای همین خاطر است که حیوان صفت ها همیشه با دشمنی ها، توطئه ها و فتنه ها و تحریم ها می خواهند با حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی مقابله کنند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ایران قوی خار چشم استکبار جهانی است و هدف دشمنان از تلاش برای تجزیه ایران مقابله با ایران قوی و قدرتمند است، افزود: اغتشاشات اخیر هم برای مقابله با ایران قوی و مستقل بود.

وی به نشانه های ایران قوی اشاره کرد و شکست آمریکا در جنگ های منطقه و رسیدن ایران از زمان جنگ تحمیلی که حتی برای واردات سیم خاردار هم در تحریم بود به تولید پهپادهای پیشرفته و موشک های نقطه زن را نشانه‌های ایران قوی دانست و با قدردانی از حمله سپاه به مقرّ تروریست‌های تجزیه طلب افزود: ایران با پاسخ کوبنده به تروریست‌های تجزیه‌طلب هم توانمندی‌های سپاه قهرمان در از بین بردن تهدیدات گروهک‌ها را نشان داد و هم اشراف دقیق و کافی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و توان دفاعی کشورمان را به رخ دشمن کشید.

حسینی نسب با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، و با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی آنان خصوصا پرسنل نیروی انتظامی شهرستان سلطانیه، این هفته را بهترین فرصت برای قدردانی از امنیت آفرینان دانست و با بیان اینکه اقتدار پلیس به نفع مردم و جامعه است، گفت: یکی از ستونهای ایران قوی و مقتدر نیروهای مسلح هستند. 

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه باید اقتدار و احترام و جایگاه پلیس حفظ شود و اگر پلیس تضعیف شود، امنیت جامعه تضعیف می شود و هر کسی که به پایگاه پلیس، پایگاه بسیج حمله می کند به امنیت کشور حمله می کنند، گفت: مسئولیت اصلی پلیس و نیروهای مسلح پاسداری از امنیت ملی و عمومی کشور است.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول