اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکونام: روی یک اشتباه فردی گل خوردیم/ داور قضاوت خیلی خوبی داشت

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در نیمه دوم فرصتی به استقلال ندادیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.

نکونام: روی یک اشتباه فردی گل خوردیم/ داور قضاوت خیلی خوبی داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد که با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: درمورد بازی باید بگویم با توجه به شرایطی که استقلال در چند هفته اخیر داشته و در خانه و خارج از خانه توانسته اند بازی‌ها را به سود خود رقم بزنند و خودشان را به جمع مدعیان برسانند می‌دانستیم که چگونه باید به آنها ضربه بزنیم و بازی را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول دو فرصت به تیم حریف دادیم و کمی در حمله عجله داشتیم. در نیمه دوم تمام روزنه‌های بسته شد و فرصتی به حریف ندادیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. می‌دانستیم که چگونه باید بازی کنیم تا شرایط برای استقلال سخت شود اما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و بازی مساوی شد. پس از آن استقلال روی ارسال های بلند تمرکز کرد و برنامه آنها را می‌دانستیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما روی ضربات ایستگاهی فرصت های خوبی خلق کردیم و می‌توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم. در نیمه دوم فرصت خاصی به استقلال ندادیم و بازی همانطور که باب میل ما بود پیش رفت. استقلال تیم قدرتمندی است و چندین ملی‌پوش در ترکیب خود دارد و این شرایط را برای هر تیمی سخت می کند. بازیکنانم امروز خیلی خوب زحمت کشیدند و برنامه‌های تاکتیکی را در نیمه دوم خیلی خوب اجرا کردند. نیاز داریم این روند را حفظ کنیم، چون فصل سخت و طاقت فرسایی خواهیم داشت، چون جام‌جهانی را هم در پیش داریم اما تیم ما باید به این روند خود ادامه دهد. 

نکونام درخصوص اینکه در نیمه اول کمی عصبی به نظر می‌رسید و با تعویض اجباری دروازه‌بان فولاد این عصبانیت تشدید شد، گفت: در فوتبال طبیعی است. من در لحظه زندگی می‌کنم و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که نه تنها باعث عصبانیت من بلکه باعث عصبانیت کل تیم بود. تعویض اجباری به ما ضربه زد و وقتی گل دریافت می‌کنیم همه عصبی می‌شوند. درمجموع عملکرد تیم‌مان رضایت بخش و خوب بود. چیزی که می‌خواستیم و برای آن برنامه داشتیم را گرفتیم. تاکتیک ما امروز نسبت به گذشته متفاوت بود. می دانستیم در آزادی نباید به استقلال ببازیم و به همین دلیل چیدمان و ترکیب و تاکتیک متفاوتی داشتیم.

وی درخصوص اینکه  از تیم فولاد به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی امسال نام برده می‌شود، اظهار داشت: از روزی که به فولاد آمده‌ام برای این موضوع می‌جنگم اما با واقعیت هم زندگی می‌کنیم. تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس و سپاهان و ... هم می‌جنگند که بهترین عملکرد را داشته باشند. برای ما مهم است که به تلاش خود ادامه دهیم. اگر فکر کنیم که چه اتفاقی برای سایر تیم‌های رخ می‌دهد بازنده خواهیم بود. بازیکن در زمین نتیجه را رقم می‌زند. تا امسال که در فولاد بودم شاگردانم بهترین عملکرد را داشته‌اند و امیدوارم امسال هم سال خوبی را برای مردم خوزستان رقم بزنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درمورد صحنه‌های مشکوک به پنالتی که در این بازی رخ داد، تصریح کرد: من خودم فیلم صحنه‌ها را دیدم. در یک صحنه که به نظرم کارت زرد داور به بازیکن استقلال درست بود. در یک صحنه دیگر هم اصلاً اتفاقی رخ نداد و برخوردی صورت نگرفت و حتی به نظرم توپ به اوت رفت که داور به اشتباه کرنر اعلام کرد. وقتی در دقیقه یک بازی، بازیکن استقلال خودش را در محوصه جریمه ما سرنگون کرد به بازیکنان خود تذکر دادیم که در محوطه جریمه هیچ بازیکن پا نندازد، چون آنها می‌خواهند پنالتی بگیرند. این موضوع هم به خوبی اجرا شد و به نظرم داور قضاوت خیلی خوبی داشت. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همه کمک کنند که فوتبال ما بهتر شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول