اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گرشاسبی: کارشناسان درمورد صحنه‌های داوری اظهارنظر کنند/ از روند کلی فولاد رضایت داریم

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کارشناسان داوری باید درمورد صحنه‌های مشکوک بازی با استقلال اظهارنظر کنند.

گرشاسبی: کارشناسان درمورد صحنه‌های داوری اظهارنظر کنند/ از روند کلی فولاد رضایت داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی یک بر یک تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: کارشناسان داوری باید درمورد صحنه ها قضاوت کنند و نظر بدهند. از کادر فنی و بازیکنان خود تشکر می کنیم که مردانه بازی کردند. ما از حریف پیش بودیم، اما در نهایت بازی را مساوی کردند!

وی درمورد روند مساوی‌های تیم فولاد ادامه داد: به هر حال با تیم های ضعیفی بازی نکردیم. تیم‌های صدر جدول بودند که توانستیم مقابل آنها به پیروزی رسیده و مساوی هم بگیریم.

گرشاسبی درخصوص این جمله که «بازی را مساوی کردند»، توضیح داد: منظورم با بازیکنان بود.

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان درمورد اعتراض استقلالی‌ها به صحنه‌های داوری، عنوان کرد: معمولاً همینگونه است. کارشناسان باید درمورد صحنه‌های داوری اظهار نظر کنند. اگر رودنیل گفته که یکی از صحنه‌ها قطعاً پنالتی بوده باید صحنه‌ها را از چند زاویه ببیند و سپس اظهارنظر کند.

وی با بیان اینکه از روند کلی فولاد رضایت داریم، گفت: اگر بازی عقب افتاده خود را انجام می‌دادیم و آن 3 امتیاز را هم می‌گرفتیم قطعاً در رده‌های بالاتر بودیم.

گرشاسبی درمورد اینکه نکونام اعلام کرده که به تیم ملی نمی‌رود، تصریح کرد: ما با نکونام برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در لیگ و آسیا یک افتخار دیگر به پرونده افتخارات نکونام و فولاد اضافه شود. قطعاً این پیشنهادات تمرکز تیم ما را بهم خواهد زد، اما برای فولاد هم یک افتخار است. به هر حال نکونام کار اصلی حرفه‌ای خود را از فولاد شروع کرد و در پایان هر فصل چندین پیشنهاد به وی داده می‌شود. 

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان درمورد مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها اظهار داشت: باشگاه ما مشکلی برای این موضوع ندارد. تا زمانی که ما در کارگروه بودیم برای هیچ تیمی مشکل پیش نیامد. حالا هم در فولاد خواسته های AFC را کامل اجرا می‌کنیم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول