اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرحقوقی باشگاه فولاد: بعضی تیم‌ها وقتی نمی‌بَرند به زمین و زمان گیر می‌دهند/ استقلال خوش شانس بود

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان نسبت به اعتراض استقلالی‌ها واکنش نشان داد.

مدیرحقوقی باشگاه فولاد: بعضی تیم‌ها وقتی نمی‌بَرند به زمین و زمان گیر می‌دهند/ استقلال خوش شانس بود

عارف عارف نیا در‌گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌های معاون اقتصادی باشگاه استقلال، اظهار داشت: حیطه وظایف هرکس در هر باشگاهی مشخص است و بهتر است در مورد مسائل فنی اعضای کادرفنی صحبت کنند و مسائل درباره داوری را نیز کارشناسان داوری نظر بدهند. متاسفانه صحنه‌هایی که قطعا پنالتی نبوده را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که مخاطب فکر کند که چه اتفاقی افتاده است.

مدیر حقوقی باشگاه فولاد افزود: متاسفانه بعضی تیم‌ها تا برد می‌آورند همه چیز خوب است اما وقتی تساوی کنند یا ببازند به زمین و زمان گیر می‌دهند که نگذاشتند ما برنده شویم. متاسفانه سعی می‌کنند اینگونه فضا را در بازی‌های آینده به سود خود بکشانند. فکر می‌کنم آن‌ها خوش شانس بودند که بازی به تساوی کشیده شد و باید از این موضوع خوشحال باشند که به تساوی رسیدند. اگر‌ کمی خوش‌شانس بودیم و اشتباهات شخصی نبود سه امتیاز را برده بودیم اما به بازیکنان خسته نباشید می‌گوییم.

عارف نیا تصریح کرد: در دیدار قبلی دو آفساید اشتباه به زعم تمام کارشناسان داوری برای ما گرفتند که باعث شد دو موقعیت گل فوق العاده از ما گرفته و حق ما خورده شود. اما آیا این چنین همه جانبه به کمیته داوران حمله کردیم و گفتیم که نمی‌خواهند فولاد قهرمان شود؟ بهتر است بگذاریم همه چیز در زمین مسابقه اتفاق بیفتد و نخواهیم کمیته داوران را تحت فشار فرار دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول