اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فعالیت 500 بسکتبالیست بیمه شده در ایلام

رئیس هیات بسکتبال استان ایلام گفت: در حال حاضر ۵۰۰ بسکتبالیست بیمه شده در استان در حال فعالیتند که از این تعداد ۲۸۰ نفر آقا و ۲۲۰ نفر خانم هستند. رئیس هیات بسکتبال استان ایلام

فعالیت 500 بسکتبالیست بیمه شده در ایلام

مصطفی حیدریان رئیس هیات بسکتبال استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حال حاضر ۵۰۰ بسکتبالیست بیمه شده در استان در حال فعالیتند که از این تعداد ۲۸۰ نفر آقا و ۲۲۰ نفر خانم هستند. 

وی افزود: بسکتبال ایلام در سال جاری نتایج درخشانی را کسب کرده به طوری که در سه مقطع نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بازیکن در تیم ملی داریم.

رئیس هیات بسکتبال ایلام در معرفی افراد ایلامی حاضر در تیم ملی گفت: تا کنون تعدادی از بازیکنان ما توانسته‌اند به اردوی تیم ملی دعوت شوند؛ برای مثال محمد امین خسروی بازیکن تیم ملی نوجوانان و تیم ملی جوانان و امیرحسین رضایی‌فر عضو تیم ملی بسکتبال سه نفره و سامان طاهرپور از اعضای حاضر در لیگ برتر بسکتبال هستند.

حیدریان تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم صدرا و آینده سازان ایلام در لیگ برتر بسکتبال سه نفره ایران حضور دارند و  همچنین ایلام،  آمادگی حضور در لیگ بسکتبال پنج نفره و لیگ جوانان بسکتبال ایران را نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۲۰ مربی و ۱۵ داور فعال داریم، گفت: در شهر ایلام باشگاه‌های آینده‌سازان، صدرا، جاوید و مهرسام در حوزه آقایان و ایران دخت و علوی در حوزه بانوان، فعالیت دارند و  همچنین در شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان ، چرداول و ایوان هیئت بسکتبال فعال است.

حیدریان ادامه داد: در فصل تابستان برنامه‌های زیادی برای استعدادیابی داشتیم و  با مراجعه به مدارس توانستیم تعدادی ورزشکار خوب جذب کنیم.

رئیس هیات بسکتبال ایلام با اشاره به اینکه استقبال خانواده‌ها نسبت به این ورزش خوب است، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که سالن هایی که در سطح شهر دارای حلقه بسکتبال هستند، تعدادشان کم است و همین موضوع ممکن است مراجعه علاقه‌مندان به این ورزش را با مشکلاتی مواجه کند.

وی مهترین مشکلات پیش روی هیات‌ها را کمبود منابع مالی دانست و اظهار کرد: افراد و شرکت‌های خصوصی بسیار کمی حاضر به حمایت از ورزش استان هستند؛ مشکلات اقتصادی بر خانواده‌ها و علاقه مندان به ورزش نیز تاثیری منفی گذاشته است.

حیدریان در پایان گفت: امید است با حمایت همه جانبه از هیئت‌های ورزشی شاهد درخشش ورزش، در استان ایلام باشیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول