اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

از اربعین تا اغتشاش؛ مردم یاری «یگان ویژه» ادامه دارد

مأموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ خط قرمزشان امنیت مردم است؛ سینه ستبر می کنند در برابر هر آنچه شیشه آرامش مردم را به ترک بیندازد از کرونا گرفته تا اغتشاش و ناآرامی و آشوب.

از اربعین تا اغتشاش؛ مردم یاری «یگان ویژه» ادامه دارد

گروه انتظامی خبرگزاری فارس:مردان بلند بالای انتظامی کشور هستند؛ ترس، تردید ، تعلل در وجودشان جایی ندارد با آن قد و بالای بلند، اندامی ورزیده و لباس و تجهیزات سیاه رنگ شان به مقابله با نامردی و رذالت و خشونت می روند.

هیبت‌شان ترس در دل نامردان، قانون شکنان و هنجارشکنان وارد کرده و بالعکس آرامش و حس امنیت را برای مظلومان به ارمغان می آورد.

خط قرمزشان امنیت و آرامش شهروندان است؛ اصلا هر آنچه که  شهروندان ترک بیندازد با آن به مبارزه بر می خیزند از کرونا گرفته که سلامتی مردم را به مخاطره انداخت تا آدم ربایان، تروریست‌ها و خرابکارها.

کرونا را یادتان هست همین مأموران پلنگی پوش یگان ویژه بودند که با ماشین های سیاه پوش در خیابان ها به راه افتاده و « عملیات سرکوب کرونا » را رقم زدند و همان موقع که برخی نامردان ماسک و لوازم ضدعفونی را احتکار کرده و با حباب کاذب بر قیمت آن افزودند این مردان یگان ویژه بودند که آستین بالا زده و تولیدی ماسک به پا کرده و بسته های بهداشتی و اقلام ضدعفونی را در بین اقشار مردم پخش کرده و حتی در واکسیناسیون سراسری کرونا نیز پا به میدان گذاشتند.

 در اربعین حسینی در مرزها مشترک با کشور عراق نیز این ماموران یگان ویژه بودند که با برپایی قرارگاه فرهنگی پنج تن آل عبا علاوه بر تامین امنیت زوار اربعین حسینی (ع) به ارائه خدمت پرداخته و در خدمت رسانی از پخش آب و غذا گرفته تا کول کردن پیر و کودک به کمک زوار پرداختند.

هنوز از خستگی ماموریت اربعین فارغ نشده بودند که ناآرامی ها و اغتشاشات از راه رسید؛ آن هم سازماندهی شده با عملیات‌های ترکیبی و پروژه کشته سازی!

و این بار هم نیروهای یگان ویژه بودند که پا به میدان گذاشته و برای حفاظت از جان و مال و ناموس و اموال مردم دژ انسانی تشکیل داده و تن به مقابله با دشمنان، منافقان و عوامل خود فروخته داده و سینه ستبر کردند تا نکند خاری به چشم شهروندی فرو رود.

تا آنجا که سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه انتظامی کشور در گفت‌وگو با فارس از شناسایی عوامل اصلی آشوبگران خبر داد و اعلام کرد: پلیس با هوشمندی و درایت توانست تعداد زیادی از آشوبگران را شناسایی و دستگیر کند.

ماموران یگان ویژه هنوز در برخی معابر حضور دارند تا احساس امنیتی را که به مخاطره افتاده، به مردم باز گردانند.

در هفته فراجا هستیم؛ هفته بزرگداشت مقام پلیس؛ از پلنگی پوشان یگان ویژه و سیاه پوشان نوپو گرفته تا ماموران مرزبانی و فتا و راهور و آگاهی و پیشگیری؛ همه آنهایی که مدال «مجاهد فی سبیل‌الله»  برسینه آویخته و از جان و هستی خود می گذرند تا نکند شیشه آرامش مردم ترک بردارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول