اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

عبور قیمت مرغ از نرخ مصوب/مشکل تولید نداریم

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: قیمت مصوب مرغ در بازار ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و این نرخ ازسوی دولت اعلام شده است، در فروشگاه‌های بزرگ مرغ با همین قیمت درحال عرضه است ولی برخی واحدها رعایت نمی‌کنند.

عبور قیمت مرغ از نرخ مصوب/مشکل تولید نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بازار مرغ همواره با فرازونشیب‌هایی همراه بود آنا طی روزهای اخیر پرتب و تاب‌تر شده است.

اعلام قیمت مصوب توانسته بود مشکلات قیمتی مرغ را از بازار از بین ببرد ولی اکنون می‌بینیم قیمت مرغ از نرخ مصوب عبور کرد.

طی ماه‌های اخیر بازار مرغ آرام بود ولی اکنون شاهد التهابات در بازار مرغ هستیم که تولیدکنندگان نگران افزایش هزینه‌های تولید هستند و مسوولان هم دلیل عبور مرغ از قیمت مصوب را دلالان اعلام می‌کنند.

موضوع مهم در ارتباط با بازار مرغ برنامه‌ریزی و نظارت است.

قیمت مصوب مرغ ۵۹هزار و ۸۰۰ تومان است ولی عملا در بازار قیمت مرغ تا ۶۷هزار تومان درحال فروش است و حتی قیمت فرآورده‌های مرغ بیشتر از ۷۰هزار تومان عرضه می‌شود.

مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران درباره مشکلات قیمتی در بازار مرغ مازندران، اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ در بازار ۵۹هزار و ۸۰۰ تومان است و این نرخ ازسوی دولت اعلام شده است، در فروشگاه‌های بزرگ مرغ با همین قیمت درحال عرضه است ولی برخی واحدها رعایت نمی‌کنند.

وی با اعلام اینکه جوجه ریزی خوبی داشتیم و مشکلی از لحاظ تولید مرغ در بازار نداریم، افزود: مرغ به میزان کافی موجود است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر افزایش قیمت مرغ، تصریح کرد: هنوز در ارتباط با افزایش قیمت مرغ ابلاغی نداشتیم.

احمدی حاجی بیان کرد: مرغ روزانه در تهران و روزانه در استان درحال توزیع است.

وی ادامه داد: همچنین مرغ منجمد نیز به میزان ۶هزار و ۷۰۰ تن  موجود است و الان از قیمت خوبی برخوردار است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در ارتباط با بالا بودن قیمت نهاده‌های دامی، یادآور شد: قرار است قیمت نهاده‌ها ازسوی پشتیبانی کاهش یابد.

احمدی حاجی با اشاره به اینکه دلیل مشکلات قیمتی مرغ در بازار دلالان هستند، گفت: پایش و نظارت در راستای حمایت از تولید کنندگان و ایجاد امنیت غذایی اولویت اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول