اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

روایت آغوش باز حاج قاسم در برابر دشمن تواب+ فیلم

داستانی از شهید سلیمانی در برنامه «طریق سلیمانی» نقل‌شده که رفتار وی با را با فردی از فرماندهان رژیم بعث عراق روایت می‌کند، رفتاری از او شهید مدافع حرم می‌سازد.

روایت آغوش باز حاج قاسم در برابر دشمن تواب+ فیلم

به گزارش خبرنگار هنر و رسانه خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «طریق سلیمانی» در ایام اربعین و پیاده‌روی زائران حسینی هرروزه از شبکه دوم سیما پخش می‌شد.

این برنامه هرروز با میزبانی متفاوت روایتی را از عمود 1123 مسیر نجف تا کربلا بیان می‌کرده است، در شبی با میزبانی بهروز افخمی روایتی شنیدنی از حاج قاسم سلیمانی و ویژگی‌ای بزرگ در شخصیت وی مطرح شد.

در این خاطره گویی بیان‌شده است: دریکی از روزهای جنگ تحمیلی حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فرمانده لشکر 21 مقابل یکی از فرماندهان معروف عراقی قرار گرفت، در این نبرد افراد زیادی از یاران حاج قاسم سلیمانی شهید شدند.

راوی ادامه داد: زمان گذشت تا روز سقوط رژیم بعث عراق، همین فرد که توبه کرده بوده نزد حاج قاسم آمده و خود را معرفی می‌کند تا کنار شهید سلیمانی باشد، درنهایت هم همین فرد درنبرد با داعش شهید می‌شود.

وی در پایان افزود: نکته مهم آغوش باز حاج قاسم سلیمانی در برابر کسی است که روزی مقابلش ایستاده و به او تیراندازی کرده است.

الگو گیری از این اخلاق و ویژگی شخصیتی حاج قاسم سلیمانی نکته‌ی مهمی است، ویژگی‌ای که اگر نبود از یک فرمانده رژیم بعث یک شهید در حال دفاع از حرم ساخته نمی‌شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول