اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجازه کوچکترین تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم/ ما ایرانی هستیم و متحد

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه با تأکید بر اینکه دشمن با جنگ‌های نوین دنبال تضعیف انسجام ملی است گفت: برای دشمن ارتش و سپاه و نیروی انتظامی فرقی نمی‌کند اما بداند ما ایرانی هستیم و متحد، اجازه کوچکترین تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم.

اجازه کوچکترین تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم/ ما ایرانی هستیم و متحد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیرسرتیپ خلبان ستاد پرویز مرادبکی فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح اظهار کرد: یکی از آموزه‌ها و مفاهیم مهم در اندیشه و تفکر شیعه، مهدویت بوده که حدود ۱۴ قرن است عامل انتظار و امید شیعیان به آینده و ساخت تمدن بزرگ اسلامی تحت رهبری و ولایت امام زمان (عج) است.

وی گفت: شیعه بصیر و ولایتمدار امام زمان(عج) به خوبی می‌داند معنای انتظار، سکون نیست و معنای واقعی آن ساخت جامعه‌ای اسلامی و حرکت برای آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه عنوان کرد: با گذشت قرن‌ها از آغاز امامت امام زمان(عج) در دورانی که قدرت‌های استکباری بر جهان حکومت می‌کنند، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و حاکمیت الهی را بر زمین نوید داد.

مرادبکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام و مکتب شیعه ندای زمینه‌سازی برای ظهور را سر داد و مفهوم انتظار و فرهنگ مهدویت را در ایران فراگیر کرد، یادآور شد: مدتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان که ترس از انتشار پرتوهای انقلاب داشتند، با انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها سعی کردند در مقابل آن ایستادگی کنند و به خیال خود نظام را به شکست و ناکامی بکشانند.

وی ادامه داد: در طول چهار دهه گذشته دشمن انواع توطئه‌ها را برای شکست انقلاب اسلامی به کار گرفت و بازگرداندن ایران به مدار غرب را طراحی و اجرا کرد، اما این توطئه‌ها یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده و در مقابل ملت ایران روز به روز مقتدرتر شده است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه با تأکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی نه تنها به بازدارندگی همه‌جانبه و تلافی‌جویانه رسیده که دامنه اقتدار خود را در منطقه بسط داده است، تصریح کرد: امروز که دشمنان خود را در توطئه‌های گذشته ناکام می‌دانند به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند و برای مقابله با جمهوری اسلامی و ملت ایران از آن استفاده می‌کنند.

مرادبکی با بیان اینکه دشمن با استفاده از انواع ابزارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کنند انقلاب را از پشتیبانی مردم دور کند گفت: دشمنان ما امنیت ایران را نشانه رفته‌اند تا با تزلزل در آن به اهداف خود برسند که البته در این زمینه نیز کورخوانده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر تاکنون دشمنان به کشور ما حمله نکرده‌اند، نه اینکه نمی‌خواستند بلکه توانایی این اقدام را نداشتند بنابراین درصدد هستند تا رخنه‌ای برای نفوذ در حوزه‌های نظامی و جنگ سخت بیابند، باید هوشیار بود که خواسته دشمن که تضعیف امنیت است، محقق نشود.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه با اشاره به اینکه ملت ما هوشیار است و آحاد ملت دوستدار و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی بیش از چهار دهه در مقاطع حساس حافظ جان و مال مردم و پاسدار این آب و خاک و حریم دین بوده‌اند.

مرادبکی با تأکید بر اینکه مردم به عمق راهبردی دشمن در حوادث اخیر بنگرند که دشمن با شیوه‌های مختلف جنگ‌های نوین به دنبال تضعیف انسجام ملی بوده است، خاطرنشان کرد: برای دشمن ارتش و سپاه و نیروی انتظامی فرقی نمی‌کند اما لازم است دشمنان بدانند ما ایرانی هستیم و متحد و منسجم، متعهد به دین و انقلاب و خط قرمزها، بنابراین اجازه کوچکترین تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه ما برای ایران سربلند اسلامی همانند چهار دهه اخیر جان خود را نیز نثار خواهیم کرد، ابراز کرد: مقام عظمای ولایت با صدور گام دوم انقلاب در بهمن سال ۹۷، انقلاب اسلامی را در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ساز برای ظهور منجی عالم بشریت معرفی کردند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه اعلام کرد: ما روز به روز برای سربازی منجی عالم بشریت تلاش می‌کنیم تا از آمادگی فعلی نیز آماده‌تر شویم، بنابراین از هیچ تلاشی برای مقدمه‌سازی ظهور حضرت حجت‌(عج) فروگذار نخواهیم بود.

مرادبکی بیان کرد: به دشمنان انقلاب و ملت ایران که نمی‌توانند اقتدار، امنیت و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را ببینند، هشدار می‌دهیم که دست به دست برادران خود در سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی هرگز اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به منافع ملت و امنیت کشور وارد سازند، ضمن اینکه تلاش‌های مجاهدانه همرزم‌های خود در فرماندهی انتظامی را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول