اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تصویب لایحه دو فوریتی در خط ۲ مترو اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه امروز شورای شهر اصفهان یک لایحه دو فوریتی مربوط به آزادسازی در خط 2 قطار شهری اصفهان در ایستگاه خلجا مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

تصویب لایحه دو فوریتی در خط ۲ مترو اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری پس از پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورا با تبریک هفته نیروی انتظامی و درود به روان پاک شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: در جلسه امروز یک لایحه دو فوریتی مربوط به آزادسازی در خط ۲ قطار شهری اصفهان در ایستگاه خلجا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر دو فوریت موضوع، لایحه نیز رأی آورد تا دسترسی ایستگاه و پله‌های فرار آن در این منطقه با آزادسازی ملکی که بررسی و تصویب شد، فراهم شود.

صالحی گفت: در ادامه بررسی گزارش‌های حسابرسی و صورت‌های مالی سال ۹۹ سازمان‌های شهرداری اصفهان، امروز گزارش سازمان قطار شهری، سازمان پایانه‌های مسافربری و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بررسی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: گزارس حسابرسی سازمان قطارشهری به علت اشکالاتی که وجود داشت، تصویب نشد اما دو گزارش دیگر با قید تأکیداتی به تصویب شورا رسید.

وی بیان کرد: مبالغ پیشنهادی غرفه‌های بازار گیاهان دارویی بررسی شد که با توجه به جمع‌بندی کمیسیون تخصصی مربوطه و ضمن تأکیداتی، مبالغی برای بهره‌برداری به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

صالحی گفت: با توجه به اینکه هجدهم مهرماه روز زاینده‌رود را در پیش داریم، امیدواریم همان طور که همکاران ما امروز در نطق‌های خود مطرح کردند و با توجه به اقدامات مدیریت شهری از جمله دبیرخانه زاینده‌رود، شاهد بازگشایی و جان گرفتن دوباره زنده‌رود از سراب تا پایاب باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول