اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مربی تیم ملی هندبال: آمادگی تیم ایران برای مسابقات جهانی/حضور 6 بازیکن مس کرمان در اردوی تیم ملی

مربی تیم ملی هندبال ایران و سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: تیم ملی هندبال ایران خود را برای مسابقات جهانی که به‌طور مشترک در لهستان و سوئد برگزار می‌شود، آماده می‌کند و در این مرحله از اردوی تیم ۴۲ بازیکن حضور دارند.

مربی تیم ملی هندبال: آمادگی تیم ایران برای مسابقات جهانی/حضور 6 بازیکن مس کرمان در اردوی تیم ملی

حمید صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به وضعیت تیم هندبال مس کرمان اظهار کرد: در دو مسابقه قبلی خوب ظاهر شدیم؛ هر چند که بازی را با پیروزی به پایان رساندیم، اما از بازیکنانم در بازی دوم راضی نیستم چون می‌توانستیم با عملکرد بهتر و با تعداد گل بیشتر و اختلاف گل بیشتر بازی را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: اما همینجا از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود در میدان جنگیدند و با پیروزی میدان را ترک کردند.

صادقی بیان داشت: بازی آینده مس کرمان با سپاهان اصفهان است که همیشه نبرد این دو تیم از دیدارهای زیبا و به یاد ماندنی هندبال بوده است که امیدوارم در نهایت این بازی هم به نفع بازیکنان ما تمام شود.

وی با بیان اینکه تمام بازی‌ها را با نگاه به همان بازی آنالیز می‌کنم، اضافه کرد: بازی با سپاهان نیز قطعا بازی سختی برای مس خواهد بود اما بازیکنان مس در زمین تا آخرین توان خود خواهند جنگید و به امید خدا به سومین برد متوالی خود نیز دست می‌یابند و امیدوارم که پایان فصل بتوانم با یک قهرمانی دل مردم کرمان را شاد کنم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه مس کرمان و رئیس و اعضای هیأت مدیره باشگاه مس کرمان که نهایت همکاری با تیم هندبال مس کرمان را داشتند، خاطرنشان کرد: با حمایت اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه مس کرمان امیدوارم که در ادامه مسیر سخت سکوی قهرمانی، ماموریت خود را برای رسیدن به این هدف به بهترین نحو انجام دهیم.

وی در خصوص وضعیت داوری در هندبال کشور گفت: علاقه به صحبت در این خصوص ندارم و به بازیکنان تیم هم گفتم که حق هیچگونه اعتراضی به داور را ندارند چون داور باید در صدم ثانیه تصمیم بگیرد.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تیم ملی هندبال ایران نیز پرداخت و با بیان اینکه سرمربی خارجی تیم ملی یکی از بهترین‌های دنیاست، افزود: تیم ملی ایران خود را برای مسابقات جهانی که به‌میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود ،آماده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله، ۴۲ بازیکن به اردوی مقدماتی تیم ملی دعوت شدند که ۶ بازیکن از تیم مس کرمان هستند، متذکر شد: این مرحله در دو گروه ۲۱ نفره برگزار می‌شود و در اردوی نهایی از بین آنها ۱۸ نفر به تیم ملی هندبال ایران راه می‌یابند.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول