اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تصمیم مهم کی‌روش برای اردوهای تیم ملی/ احتمال تغییر در فهرست ملی‌پوشان لیگ برتری

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای اردوهای آتی این تیم تصمیم مهمی را اتخاذ کرده است‌.

تصمیم مهم کی‌روش برای اردوهای تیم ملی/ احتمال تغییر در فهرست ملی‌پوشان لیگ برتری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فاز نخست اردوی ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال کشورمان از شنبه تا دوشنبه این هفته برگزار شد و ۱۶ بازیکن لیگ برتری دعوت شده به این اردو پس از برگزاری سه جلسه تمرینی در ساختمان پک، با انجام یک تمرین در زمین چمن شماره دو مرکز ملی فوتبال، به کار خود در این فاز پایان دادند.

در روزهای اخیر مسائلی درباره اینکه کارلوس کی‌روش قرار است از بازیکنانی که در اردوی اخیر حضور داشتند، انتخاب نهایی اش را برای بازیکنان لیگ برتری که قرار است همراه با لژیونرها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت کنند، انجام بدهد.

با این وجود از اردوی تیم ملی خبر رسیده که این موضوع صحت ندارد و کادرفنی تیم ملی برای هیچ یک از نفراتی که در مرحله اول اردو حضور داشتند، ضمانتی برای حضور در جام جهانی در نظر نگرفته است.

قرار است کادرفنی تیم ملی مانند دو هفته اخیر لیگ برتر، در دیدارهای پیش رو قبل از جام جهانی همچنان وضعیت بازیکنان داخلی را با حضور در ورزشگاه‌ها بررسی کنند و خود کی‌روش نیز رصد دقیقی روی لیگ برتر خواهد داشت.

برهمین اساس درهای تیم ملی به روی هیچ بازیکن لیگ برتری بسته نشده و احتمال تغییر در لیست نفرات دعوت شده به اردوی ارزیابی فنی در هفته‌های آتی زیاد خواهد بود‌. کادرفنی تیم ملی برای حفظ انگیزه بازیکنانی که توانایی حضور در این تیم را دارند چنین تصمیمی گرفته و ممکن است در اردوهای بعدی، بازیکنان جدیدی فراخوانده شوند‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول