اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار: کار آسانی مقابل استقلال نداریم/ با بازی هوشمندانه حتی می توانیم پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال تیم بزرگی است و کار آسانی مقابل آن ها نداریم.

تارتار: کار آسانی مقابل استقلال نداریم/ با بازی هوشمندانه حتی می توانیم پیروز شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: امسال بازی آسان نداریم اما بعضی از بازی‌ها انگیزه مضاعفی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. بازی فردا هم از آن دسته بازی‌هاست که نیاز ندارد ما مربیان خیلی برای بازیکنان انگیزه ایجاد کنیم. می‌دانیم که خیلی پرانگیزه هستند. در تمرینات این را به ما نشان دادند. 

وی افزود:  واقعا انتخاب ۱۱ نفر برای من خیلی سخت است و نمی‌دانیم کدام بازیکنان را بازی بدهیم. آنقدر خوب کار کردند که کار ما سخت شده ولی سعی می‌کنیم تغییرات زیادی نداشته باشیم و هارمونی ما از بین نرود. بازی حساب شده و پرتلاش از خودمان نشان بدهیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی کار کردیم. زمان خوبی داشتیم. ۸-۷ روز بین دو بازی‌مان فاصله بود.

تارتار گفت: سعی می‌کنیم دوندگی زیاد داشته باشیم. استقلال تیم بزرگ و مدعی امسال است. می‌دانیم کار آسانی نداریم. سعی می‌کنیم پرتلاش و هوشمندانه بازی خوبی را ارائه بدهیم. اگر کم اشتباه باشیم می‌توانیم حتی برنده بازی شویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد شکست ناپذیری این تیم عنوان کرد: فولاد هم تا الان شکستی نداشته و در نیمه اول بازی با پیکان صفر-صفر بود. ما کاری به این مسائل نداریم. هیچ وقت برای مساوی بازی نکردیم. بد آوردیم. مقابل تراکتور دقیقه۹۷ به خاطر مصدومیت یکی دو بازیکنمان گل مساوی را خوردیم. دوست داریم گل نخوریم. واقعا برای موفقیت و حتی قهرمان شدن باید یک دفاع مستحکم داشته باشید.

وی افزود: سعی می‌کنیم این روندمان را ادامه بدهیم. استقلال به خاطر ابزار تهاجمی که دارد و سرعت بالای مهاجمانش از فضای پشت مدافعین خیلی خوب استفاده می‌کند. بابد خیلی باهوش باشیم و آن فضا را به بازیکنان سرعتی استقلال ندهیم. برای هر تایم بازی برنامه داریم. ان‌شاالله بچه‌هایمان بتوانند برنامه‌ها را به خوبی پیاده کنند و بتوایم تیم بزرگ استقلال را شکست بدهیم.

تارتار در‌مورد داوری این دیدار اظهار داشت: صحبت‌های لازم اوایل هفته انجام شد. از سوی کادر فنی ما و حریف در مورد داوری صحبت زیاد شد. برای اینکه تمرکز پیام حیدری که واقعا جزو بهترین داوران ما است، به هم نخورد هیچ صحبتی نمی‌کنم‌. مطمئنم داور فارغ از هر نتیجه‌ای که به وجود بیاید، روز خوبی را پشت سر خواهد گذاشت. برای حیدری آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد مصدومان ذوب آهن گفت: ابراهیم زاده از بازیکنان خوب ما است و از هفته دوم آسیب دید. فردا هفته نهم است و ما در پنج بازی گذشته او را نداشتیم. بازیکنان جایگزین هم انصافا خوب کار کردند. به غیر از مسعود(ابراهیم زاده) فرامرزی که او هم دفاع چپ است، مصدوم شده و واقعا دستمان بسته است ولی خداراشکر بقیه بازیکنان مانند امیرحسین جدی که در دوبازی قبلی در پست غیر تخصصی خودش فوق‌العاده کار کرده، خوب بودند. چاره‌ای نیست. باید با نفراتی که داریم کمبودها را جبران کنیم تا ان‌شاالله مصدومان برسند.

تارتار تصریح کرد: سعید باقر پسند را کماکان نداریم. از هفته دوم آسیب دید. ابراهیم زاده و محمدعلی فرامرزی از مصدومان ما هستند. مصدوم دیگر و‌محرومی نداریم. امیدوارم یک بازی خوب را انجام بدهیم. افسوس که هوادارانمان در ورزشگاه نیستند. برایمان دعا کنند که ان‌شاالله برنده بازی باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول