اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده در سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده با همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده با همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این استان خبر داد.

وی گفت: در چهارچوب اهداف تعیین‌شده در سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و قوانین بالادستی و سند ملی توسعه استان سمنان و به‌منظور تحقق اهداف مشترک آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و همچنین فراهم آوردن زمینه‌های همکاری برای بهره‌گیری از توان و استعدادهای موجود برای گسترش اهداف و همکاری‌های متقابل تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان منعقد شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: هدف از انعقاد تفاهم‌نامه، توسعه و ارتقای سطح همکاری‌ها بین دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی سمنان در تمام زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی، فرهنگی و درمانی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین ازجمله نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان است.

منصفی‌راد اضافه کرد: همکاری در جهت راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده، درمان ناباروری، مشاوره خانواده، مادر و کودک با همکاری پژوهشگاه رویان و پژوهشکده ابن‌سینا جهاد دانشگاهی و همچنین تشخیص و درمان سرطان سینه با همکاری پژوهشکده معتمد ازجمله محورهای مهم این تفاهم‌نامه همکاری است.

وی تصریح کرد: همکاری در جهت اخذ مجوزها و راه‌اندازی درمانگاه ناباروری با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و همچنین همکاری در جهت اخذ مجوزها و راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی مهندسی بافت و درمانگاه دیابت نیز از دیگر بندهای همکاری در این تفاهم‌نامه است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از توافق جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای فعالیت مشترک تحقیق و توسعه در راستای فناوری‌های نوظهور در حوزه پزشکی و توسعه توان طرفین در این زمینه و همکاری در کسب فناوری‌های پیشرفته مورد نیاز در حوزه درمان پزشکی خبر داد.

منصفی‌راد گفت: همکاری مشترک در جهت تقویت و توسعه فعالیت واحدهای پژوهشی، دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه در کسب فناوری‌های مورد نیاز، همکاری متقابل در زمینه فناوری اطلاعات و ایجاد دوره‌های آموزشی و دانشگاه مجازی، همکاری متقابل در زمینه آموزش‌های ضمن خدمت، همکاری در خصوص نیازسنجی آموزشی و تدوین و برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی مورد نیاز دانشگاه ازجمله سایر محورهای مهم این تفاهم‌نامه همکاری است.

وی افزود: برگزاری مشترک همایش و کارگاه‌های آموزشی در راستای فعالیت‌های مشترک، اجرای طرح‌های نظرسنجی در خصوص خدمات، فعالیت‌ها، کارکنان، مشتریان و ... دانشگاه، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و فرصت‌های مطالعاتی اساتید طرفین، سرمایه‌گذاری در طرح‌های پژوهشی، زیرساختی، تولیدی، استفاده از تجهیزات و امکانات آموزشی و پژوهشی، کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی، رایانه‌ای و نظام اطلاع‌رسانی و درمانی یکدیگر و همکاری در انجام پایان‌نامه‌های دانشجویان ارشد و دکتری ازجمله سایر موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری است.

این تفاهم‌نامه در جلسه‌ای با حضور رؤسا و معاونان جهاد دانشگاهی استان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان امضا و تبادل شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول