فتح‌الله زاده مدیرعامل استقلال شد

علی فتح‌الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب و معرفی شد. پیش از این آجورلو به عنوان مدیر عامل استقلال مشغول به کار بود. این تصمیم توسط هیئت مدیره باشگاه استقلال گرفته شد. پایان پیام/ ت 4
علی فتح‌الله‌زاده، فتح الله زاده
22:22 - 23 مهر 1401

2 بازنشر
32 بازدید



1 پاسخ