اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روزهای خوب کاپیتان تیم ملی فوتسال در لالیگا/ طیبی: به دنبال قهرمانی در آسیا بودیم اما شرمنده مردم شدیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: لیگ اسپانیا از کیفیت خوب و بالایی برخوردار است و حضور تماشاگران پرشور اسپانیایی به این لیگ جذابیت خاصی داده است.

روزهای خوب کاپیتان تیم ملی فوتسال در لالیگا/ طیبی: به دنبال قهرمانی در آسیا بودیم  اما شرمنده مردم شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان که در جام ملت‌ها  آسیا توانست با تیم ملی نایب قهرمان مسابقات شود و خودش نیز عنوان آقای گلی مسابقات را به دست آورد. طیبی بعد از اتمام مسابقات از کویت راهی اسپانیا شد.

حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری  فارس، در مورد حضورش در لیگ اسپانیا اظهار داشت: بعد از اتمام قراردادم با بنفیکای پرتغال، تصمیم گرفتم برای ادامه فوتسال خود راهی یکی از بهترین لیگ‌‌های فوتسال دنیا که لالیگا اسپانیا است بروم. به این ترتیب قرارداد خود با تیم مایورکا پالما را نهایی کردم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های اروپا است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: خدا را شکر در اولین حضور خودم در لالیگا توانستم 2 گل  از 6 گل تیمم  را به ثمر برسانم. در بازی جمعه شب و در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اسپانیا، به مصاف کوردوبا رفتیم و توانستیم این تیم را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهیم.

وی ادامه داد: لیگ اسپانیا از کیفیت خوب و بالایی برخوردار است و حضور تماشاگران پرشور اسپانیایی به این لیگ جذابیت خاصی داده است. امیدوارم در ادامه راه بتوانم نماینده شایسته‌ای برای فوتسال کشور باشم.

طیبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا چطور بود، تصریح کرد: با تغییر نسلی که شمسایی انجام داده بود واقعاً بچه‌ها، به خصوص بازیکنان جوان عملکرد خوبی از خود نشان دادند. نگاه ما از روز اول بازی به بازی بود و برای ما مهم نبود که در مقابل چه تیمی می‌خواهیم قرار بگیریم. فقط به نیت قهرمانی و خوشحالی دل مردم کشورم در زمین بازی حاضر می‌‌‌شدیم.

وی گفت: متاسفانه در بازی فینال مقابل ژاپن توپ‌ بچه‌‌‌‌‌ها یا به تیر دروازه برخورد می‌کرد و یا توسط دروازبان این تیم مهار می‌شد. همه بازیکنان و کادر فنی تا لحضه آخر تمام تلاش خود را انجام دادند که با کسب کاپ قهرمانی دل مردم ایران را شاد کنند که متاسفانه نشد و شرمنده مردم شدیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول