اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تحولات چشمگیری در حوزه آب اصفهان رقم خواهد خورد

فرماندار اصفهان گفت: دولت سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه‌ای زمان‌بندی شده است و گام‌های مؤثری نیز در این خصوص برداشته شده که در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آب خواهیم بود.

تحولات چشمگیری در حوزه آب اصفهان رقم خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست شورای اداری شهرستان، اظهار داشت: ما باید قوانین و مقررات را به خوبی اجرا و از نهایت انعطاف‌های قانونی بهره بگیریم و در این راستا به مردم کمک کنیم.

وی افزود: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی به شرق اصفهان (شهرها و روستاهای بخش مرکزی) بالاخص شهر زیار و برخی از روستاها توجه ویژه‌ای داشته باشند و راهکارهای برون رفت از مشکلات مردم را بیابند و در راستای رفع آن‌ها بکوشند.

احمدی بیان کرد: بررسی و ارائه راهکارهای قانونی پیرامون استخرها، چاه‌های آب و الزامات قانونی موجود، به عنوان یکی از مسائل مردم این منطقه است که می‌تواند الگویی برای دیگر شهرستان‌های شرق اصفهان باشد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دولت انقلابی سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه‌ای زمان‌بندی شده است و گام‌های مؤثری نیز در این خصوص برداشته شده که در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آب خواهیم بود.

وی گفت: کارگروهی تحت عنوان عمران روستایی با محوریت دستگاه‌های اجرایی، شورای بخش، شورای روستا و دهیار تشکیل و مسائل و مشکلات عمرانی روستاها بررسی و پیگیری شود.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم شهرستان اطلاعات دقیقی از اجرای برخی پروژه‌های مهم شهرستان ندارند، بنابراین دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به اطلاع‌رسانی کامل در خصوص پروژه‌های اجرا شده و یا در دست اجرا اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول