اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واگذاری۲۸۳۲ زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در تربت جام

آیین واگذاری۲۸۳۲ زمین مسکونی به ۴هزار و ۸۹ متقاضی مسکن در تربت جام برگزار شد.

واگذاری۲۸۳۲ زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در تربت جام

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در آیین واگذاری۲۸۳۲طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام که امروز در سالن کارگران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: علمای شیعه و اهل سنت در  جریانات اخیر کشور بر مدار وحدت، همدلی و بصیرت  فتنه ها و توطئه ها دشمنان را خنثی کردند.

وی مهمترین مولفه شهرستان تربت جام را وحدت عملی علما و مردم شیعه و سنی برشمرد و بیان کرد: علما و فرهیختگان این دیار اشراف کامل بر اوضاع منطقه داشته و با همراهی اقشار مردم، نخبگان و متولیان در همه صحنه های انقلاب حضور پر رنگ دارند. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دولت عزمی راسخ در حل مشکلات مسکن و اشتغال مردم دارد، خاطرنشان کرد: علیرغم  همه مشکلات با استفاده از توان و ظرفیت مردم به ویژه حوزه مسکن را به خوبی پیش خواهم برد.

نظری با اشاره به ساخت مسکن ادامه داد: خود مردم نقش اساسی را درحوزه ساخت مسکن ایفا می کنند و اگر برای ساخت مسکن همت نمایند و شیرینی آن را خودشان بچشند، نیاز اساسی شان به دستشان رقم می خورد.

وی تصریح کرد: در خراسان رضوی بنا داریم شهرهایی که این امکان را داشته باشد برای یک و یا دو واحد، زمین واگذار شود تا هزینه ساخت کاهش یابد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه تسهیلات خاص آماده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، اضافه کرد: همت مردم در  ساخت و ساز مسکن و زمین های واگذار شده خیلی حائز اهمیت است که امیدواریم پس از پرداخت تسهیلات شاهد احداث مسکن در شهرهای استان باشیم.

 ۴هزار و ۸۹ متقاضی مسکن در تربت جام

حسین جمشیدی فرماندار تربت جام گفت: دراین شهرستان تعداد۷هزارو ۷۶۰ نفر متقاضی در مرحله اول ثبت نام کردند که ازاین تعداد ۳هزار ۶۱۳ نفر انصراف و حذف شدند وتعداد ۴هزار ۸۹ نفر نهایی شدند.

وی افزود: از مجموع افراد ثبت نام شده ۱۸۶ متقاضی از شهرهای نصرآباد، نیلشهر ، سمیع آباد و احمدآباد ثبت نام کردند که از این تعداد، ثبت نام ۱۱ متقاضی از این شهرها نهایی شده است.

فرماندار تربت جام با اشاده به تاکید مقام معظم رهبری به دولت جهادی مبنی بر نهضت ملی مسکن ادامه داد: درمجموع ۵۶/۴ هکتار زمین درسه نقطه شهر ۳۹هکتار درقالب ۱۲۰۰ قطعه زمین به متقاضیان  واگذار می شود.

 وی یادآورشد: سرانه مسکن به این شهرستان در سال۱۹۸۰ واحد می باشد و متقاضیان ظرف دو هفته با مراجعه به اداره مسکن و شهرسازی نسبت گروه بندی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول