اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

عملیات اجرایی چهاربانده شدن جاده علیصدر به‌زودی آغاز می‌شود

معاون راه اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به اینکه پروژه چهاربانده شدن جاده علیصدر از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، اعتبار آن تعریف شده و به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی چهاربانده شدن جاده علیصدر به‌زودی آغاز می‌شود

حبیب نادیان معاون راه اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پروژه چهاربانده شدن جاده غار علیصدر اظهار کرد: مطالعات این پروژه انجام شده و اسناد و مدارک آماده و تحویل شرکت ساخت شده است.

وی با بیان اینکه شرکت ساخت پس از برگزاری مناقصه پیمانکار پروژه را مشخص خواهد کرد، گفت: عملیات اجرایی این پروژه پس از مناقصه و حدود دوماه آینده آغاز خواهد شد.

معاون راه اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: با توجه به اینکه این پروژه جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به همدان است، اعتبار پیش‌بینی شده و در قانون بودجه نیز لحاظ شده است.

نادیان اعتبار اولیه و سال ۱۴۰۱ این پروژه را ۹۶ میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه جزو پروژه‌های سفر هیأت دولت به استان بوده ممکن است بودجه آن افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: کل پروژه ۶۸ کیلومتر بوده اما فاز اول آن ۳۲ کیلومتر و تا روستای حسن قشلاق است که عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول