اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزیدگان مسابقات فیلم و عکس شهروندی در سمنان تجلیل شدند

۲۰ نفر از برگزیدگان مسابقات فیلم و عکس شهروندی در سمنان تجلیل شدند.

برگزیدگان مسابقات فیلم و عکس شهروندی در سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور شهردار سمنان، معاون مالی شهرداری سمنان و برخی دیگر برگزار شد، از برگزیدگان چهار مسابقه فیلم و عکس شهروندی در سمنان تجلیل شد.

سمیه قاسمی، مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان در این مراسم گفت: در مسابقه «حال خوش زیارت» که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) برگزار شد، از مردم درخواست شد تا عکس‌های زیبای خود را از حرم امام رضا (ع) ارسال کنند.

وی بیان کرد: این مسابقه در دو بخش قدیم و جدید برگزار شد و مورد استقبال مردم کشور قرار گرفت. و چهار برنده در بخش عکس جدید و چهار برنده در بخش عکس قدیم و یک عکس شایسته تقدیر انتخاب شدند.

به گفته مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان، در مسابقه «من و دختر محجبه‌ام» هم که به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، شهروندان عکس‌های خود را به همراه دختران محجبه‌شان ارسال کردند که در این مسابقه نیز که با استقبال خوب شهروندان برگزار شد، چهار عکس برگزیده و از آنها تجلیل شد.

قاسمی اضافه کرد: در مسابقه عکس «با خانواده در مسیر اربعین» هم که به مناسبت اربعین حسینی برگزار شد، از خانواده‌هایی که در این پیاده‌روی بزرگ و باشکوه شرکت کردند، درخواست کردیم تا عکس‌های خانوادگی خود را در این مسیر ثبت کردند، برای ما ارسال کنند که در این بخش نیز چهار عکس برگزیده شد که یکی از عکس‌های برتر نیز از کشور عراق بود.

وی تصریح کرد: آخرین مسابقه هم با نام «فیلم ۴۰ ثانیه‌ای تک‌تک قدم‌هایم نظر ظهورت» با موضوع یاد امام زمان (عج) در پیاده‌روی اربعین و دعا برای ظهور ایشان برگزار و از چهار فیلم برتر تجلیل شد.

این مسابقات به همت مدیریت امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان و با مشارکت خانه احسان شهر سمنان، برخی هیأت‌های ورزشی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.

داوری این مسابقات، بر عهده مسعود محقق و عابد میرمعصومی از عکاسان مطرح استان سمنان بود.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول