اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرپرست فدراسیون گلف معرفی شد

سرپرست فدراسیون گلف معرفی شد.

سرپرست فدراسیون گلف معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس و پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم معارفه سرپرست فدراسیون گلف با حضور آرش فرهادیان، مدیر کل امور مشترک فدراسیونهای وزارت ورزش و جوانان، حمید عزیزی رئیس سابق ، محمد کاظمی سرپرست جدید و همچنین سایر اعضای این فدراسیون و در محل فدراسیون گلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان، مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی در مراسم معارفه سرپرست فدراسیون گلف اظهار کرد: دوره مدیریت 4 ساله دکترعزیزی به پایان رسیده و در طول این مدت، شاهد تحول در این فدراسیون بودیم و اتفاقات بسیار خوبی در دوره ایشان رقم خورده است.

فرهادیان افزود: عزیزی از سرمایه های ورزش کشور هستند که اخیرا نیز به عنوان عضو شورای اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب شدند که قطعا میتواند منشا خیر باشد. امیدواریم سرپرست فدراسیون با همکاری همه ارکان فدراسیون در اولین زمان ممکن، مجمع عمومی انتخاباتی را برگزار نماید.

در ادامه عزیزی رئیس سابق فدراسیون گفت: خوشحالیم که فردی از جامعه ورزش به عنوان سرپرست معرفی معرفی شده و امیدوارم در دوره سرپرستی او نیز چند گام به جلو حرکت کنیم.

وی همچنین با اظهار تشکر از همه ارکان فدراسیون گفت :در طول تصدی بنده، فدراسیون هیچ گونه بدهی مالیاتی ندارد.

در پایان محمد کاظمی سرپرست فدراسیون نیز اظهار داشت: از اعتماد سجادی، وزیر ورزش و جوانان و محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان قدردانی می کنم و امید وارم با تلاش همه همکاران فدراسیون و مجموعه وزارت ورزش و جوانان بتوانیم مجمع انتخاباتی فدراسیون را در موعد مقرر به بهترین شکل برگزار کنیم.

 

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول